• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

مسابقه‌های معماری برای شهرسازی در کیش برگزار می‌شود

  • کد خبر : 15009
  • 20 اسفند 1397 - 16:09
مسابقه‌های معماری برای شهرسازی در کیش برگزار می‌شود

دکتر غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید از موسسه ایران از برگزاری مسابقه‌های معماری برای شهرسازی در کیش خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، وی گفت: در کیش بهانه برای کار نکردن وجود ندارد و زمینه برای کار بیشتر و انعکاس آن در حوزه رسانه فراهم است.

مظفری ادامه داد: حرکت به سمت پروژه‌های خاص، مانند هتل که باید میدان فوتبال داشته باشد و همچنین فضا‌های عمومی، تفریحی و گردشگری طرفدار دارد. توجه داشته باشیم که پروژه‌هایی که اجرا می‌شود باید با‌کیفیت باشد و برای پروژه‌های عمرانی باید از معماران برجسته استفاده شود.

دکتر مظفری با بیان این‌که مسابقه‌های معماری برای شهرسازی در کیش برگزار می‌شود، افزود: برای هویت کیش باید تعریف داشته باشیم، تا یک فضای شهری ایجاد شود.

وی افزود: یک معرفی خوب باید از کیش برای افراد خاص داشته باشیم تا سرمایه‌گذاران بتوانند آگاهانه و با شناخت دقیق و درست سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها را دنبال کنند.

مظفری گفت: با توجه به محدودیت زمین اولویت با پروژه‌های عام‌المنفعه است که در مسابقات اعلام می‌شود.

در ادامه این نشست مهدی شفیعی، مدیر موسسه ایران، گفت: آمادگی داریم ایرنا و روزنامه ایران را در کیش احیا کنیم.

وی افزود: برای برنامه نوروز و جشنواره تابستانی و اطلاع‌رسانی پروژه‌ها؛ روزنامه ایران و الوفاق عربی و انگلیسی آماده همکاری هستند.

شفیعی با ذکر این نکته که در حوزه گردشگری صاحب امکانات اطلاع‌رسانی هستیم که در خدمت جزیره زیبای کیش می‌باشد، تأکید کرد: مجموعه ایران را از خودتان بدانید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15009
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.