• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بیانیه فرماندهی انتظامی ویژه کیش به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

  • کد خبر : 14620
  • 11 بهمن 1397 - 21:48
بیانیه فرماندهی انتظامی ویژه کیش به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، فرمانده انتظامی ویژه کیش با صدور بیانیه‌ای چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.

در بیانیه سرهنگ “علی اصغر جمالی” فرمانده انتظامی ویژه کیش آمده است:

دهه فجر انقلاب اسلامی تجلی گاه شکوه ، عظمت و اقتدار ملتی فداکار است که در خط انقلاب، اسلام و رهبری به برافراشته شدن پرچم توحید در سراسر عالم چشم دوخته است.

پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افق ها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد .

مهمترین پیام انقلاب اسلامی پیام اسکتبار ستیزی، مهرورزی و عدالت محوری در جامعه بوده که اکنون با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان فراروی جهانیان است.

اکنون که در ایام ا… دهه فجر قرار گرفته ایم ، ملت غیرتمند و ولایت مدار ایران اسلامی آماده می شود که یک بار دیگر با حضور حماسی و بی نظیر خود تحت هدایت های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب یاد،خاطره سلحشوری،فداکاری و ایثار گری خود را زنده داشته و با آرمان های امام راحل عظیم الشان خود تجدید عهد و پیمان نماید.

بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا تمام دلسوختگان، عاشقان و یاران راستین انقلاب متحد و منسجم با اندیشه ها و آرمان های پاک و آسمانی معمار کبیر انقلاب اسلامی هم پیمان شوند و فرماندهی انتظامی ویژه کیش نیز با نشاط نوین، خلاقیت ،نواندیشی و نوگرایی تمام توان و همت خویش را برای احیاء یادنمای ارزشمند انقلاب اسلامی بکار خواهد برد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14620
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.