• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعه واگذاری کیش به چینی‌ها

  • کد خبر : 14610
  • 11 بهمن 1397 - 13:48
واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعه واگذاری کیش به چینی‌ها

سخنگوی وزارت خارجه به شایعه واگذاری کیش به خارجی‌ها در فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش کیشوندنیوز، در چند سال گذشته هر از چند گاهی شایعه واگذاری جزیره کیش به خارجی‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود که واکنش‌هایی را از سوی مردم و برخی مسئولان در پی دارد.

به‌طوری‌که بر اساس این شایعات یک روز قرار است این جزیره زیبا به‌مدت ۲۵ سال به چینی‌ها واگذار شود و روز دیگر خبر از واگذاری به روس‌ها منتشر می‌شود.

صحبت‌های برخی مسئولان نیز تنور این شایعات را در جزیره کیش داغ می‌کند. به‌عنوان مثال اوایل سال جاری محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی واگذاری‌ زمین به برخی خارجی‌ها در منطقه آزاد کیش و منطقه آزاد ارس را مغایر قانون اساسی دانست که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، این تذکر را وارد دانست و کمیسیون شوراها را مسئول پیگیری این موضوع کرد.

گرچه این روزها این مسئله برای عموم به یک مسئله بی اساس تبدیل شده ولی با داغ شدن مجدد این شایعه در روزهای گذشته، سوژه جذابی برای برخی خبرنگاران فراهم شده است.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در واکنش به این خبرگفته: اگرچه این گونه شایعات که ده‌ها نمونه از آنها روزانه تولید و به شبکه‌های اجتماعی تزریق می‌شود، ارزش پرداختن ندارد؛ اما لازم است اذهان مردم شریف و آگاه ایران را نسبت به فضاسازی‌های معاندین و بدخواهان ایران که لحظه‌ای در مشوش کردن افکار ملت و ایجاد یاس و بدبینی درنگ نمی‌کنند در این مورد و موارد مشابه به این نکته جلب کنم که حفظ هوشیاری و بی‌اعتنایی به اینگونه دروغ‌پراکنی‌های ضدمیهنی وطن‌فروشان که عمدتا در خارج از مرزهای ایران با حداقل دستمزد مجری منویات پلید دشمنان دیرینه ایران و ایرانی‌اند، تنها راه ناکامی آنان است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14610
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.