• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

شایعه‌ای که به واقعیت نزدیک می‌شود؛ واگذاری زمین‌های کیش به خارجی‌ها

  • کد خبر : 11064
  • 11 خرداد 1397 - 4:22
شایعه‌ای که به واقعیت نزدیک می‌شود؛ واگذاری زمین‌های کیش به خارجی‌ها

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور نسبت به واگذاری زمین به افراد خارجی در کیش و منطقه آزاد ارس هشدار داد.

چندی پیش شایعه‌ای در فضای مجازی جزیره کیش دست به دست منتشر می‌شد مبنی بر اجاره دادن ۲۵ ساله جزیره کیش به چینی‌ها و آن قدر این متن بی ارزش به‌نظر می‌رسید که کمتر کسی امروز فکر می‌کرد کمی رنگ و بوی واقعیت به خود ببیند.

گرچه همچنان اصل متن منتشر شده در فضای مجازی چیزی جز شایعه نیست ولی با صحبت‌های دیروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ضرورت امر این است که موضوع نیاز به بررسی بیشتری دارد.

در این رابطه محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی واگذاری‌ زمین به برخی خارجی‌ها در منطقه آزاد کیش و منطقه آزاد ارس را مغایر قانون اساسی دانست که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، این تذکر را وارد دانست و کمیسیون شوراها را مسئول پیگیری این موضوع کرد.

این صحبت‌های نمایندگان مجلس در حالی بیان می‌شود که تا به امروز از زبان هیچ یک از مسئولان منطقه آزاد کیش منتشر نشده است.

شاید بتوان این موضوع را چیزی شبیه به موضوع حضور کشتی‌های چینی‌ در خلیج فارس و صید بی رویه ماهی‌ها عنوان کرد. مسئله‌ای که در ابتدا گفته می‌شد شایعه‌ای بیش نیست ولی در آخرین خبر منتشر شده در این رابطه، فرماندار بندرلنگه از توقیف یکی از همین کشتی‌های ماهیگیری چینی خبر داده بود.

انتهای پیام/* مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11064
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. واقعا متاسفم . شما از رژیم سابق ایراد می گیرین سریال می سازید عیب های اونها رو بزرگنمایی می کنید اونوقت خزر رو می فروشید به روسها کیش رو به اون چینی های کثافت اجاره می دین . با میلیارد ها پول بچه های اقا زاده رو میفرستید اروپا و در کانادا عروسی های میلیاردی می گیرید . شرم اوره واقعا که …

  2. مگه نظر ما هم اهمیت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!