• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

فارماپک خاورمیانه آغاز به‌کار کرد

  • کد خبر : 14598
  • 11 بهمن 1397 - 1:21
فارماپک خاورمیانه آغاز به‌کار کرد

نخستین نمایشگاه فارماپک کشور با حضور معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو کشور افتتاح شد.

به گزارش کیشوند نیوز، اولین دوره نمایشگاه بین المللی فارماپک خاورمیانه با حضور مهدی پیرصالحی معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو کشور، دکتر محمدرضا سعیدی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش، اساتید دانشگاهی، فعالان حوزه داروسازی و فعالان اقتصادی در سالن نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح شد.

این نمایشگاه با هدف آشنایی شرکت کنندگان، با جدیدترین دستاورد ها و نو آوری های صنایع داروسازی و تعامل فعالان صنعت بسته‌ بندی و مواد اولیه دارویی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

گفته می شود که در این نمایشگاه ۱۱۰ شرکت داخلی و ۲۰ شرکت خارجی از کشورهای آلمان، روسیه، هندوستان، ترکیه، لهستان، کره جنوبی، ایتالیا و چین حضور دارند.

این شرکت ها در رشته های تخصصی شامل حوزه‌های وسایل و تجهیزات بسته بندی، بسته بندی اولیه و بسته بندی ثانویه، طراحی خطوط تولید و مهندسی تولید تجهیزات و مواد اولیه بسته بندی، طراحی بسته بندی، تبلیغات و بازاریابی، مواد اولیه، ترکیبات شیمیایی و فرمولاسیون دارویی، طراحی و ساخت سرنگ ها، تیوب ها، اقلام تزریق کننده، ویال ها، قوانین و مقررات صنایع دارویی و دستاوردهای نوین در صنعت داروسازی به ارائه توانمندی های خود می پردازند.

نمایشگاه فارماپک تا ۱۲ بهمن برپا است و علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه در ساعات ۱۷ الی ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14598
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.