• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دست سازه‌های کارگاه هنر و صنعت آداک به‌نمایش درآمد

  • کد خبر : 14592
  • 10 بهمن 1397 - 7:09
دست سازه‌های کارگاه هنر و صنعت آداک به‌نمایش درآمد

اولین نمایشگاه دست‌سازه‌های کارگاهی تزئینات چوبی آداک در گالری هتل سورینت صدف به‌نمایش درآمد.

سعید صادق الوعد مدیر مجموعه کارگاهی هنری صنعتی آداک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کیشوند نیوز، در رابطه با این نمایشگاه و نحوه فعالیت کارگاه گفت: کارگاه آداک در زمینه آموزش و اجرای کارهای دکوراسیون داخلی، تزئینات داخلی ساختمان، ساخت مجسمه، آموزش‌ مهارت‌های کار با مواد مختلف از جمله کارهای تلفیقی چوب و رزین، نقاشی روی شیشه و … فعالیت دارد.

وی افزود: بخشی از کارگاه به مباحث آموزشی اختصاص داده شده و سعی بر این است که کارهایی که در جزیره تاکنون نبوده آموزش داده شود، این آموزش مهارت می‌تواند برای جوانان خود اشتغالی داشته باشد و اینکه نیازهای جزیره را برای سفارش کارهای خاص و لاکچری برآورده می‌کند.

صادق الوعد با عنوان اینکه در این نمایشگاه کارهای آقای محسن کتابی و خانم سمیه حقی نیز ارائه شده است، گفت: اساس کار ما چوب و تلفیقی با مواد مختلف رزین، شیشه و ویترای است، برای این نمایشگاه کارهای خراطی خاص، تلفیق چوب و رزین در کاسه، کارهای دکوراتیو و تابلو آینه‌های خاص آورده شده است.

وی درباره اهداف آتی برای کارگاه آداک گفت: کارگاه آداک نوپا است و در حال حاضر ۳ نفر در آن فعالیت داریم، برنامه داریم آنرا گسترش دهیم و در حال جذب نیرو هستیم، با پرورش نیروی ماهر و گسترش کارگاه قصد داریم کارهایمان را به دبی نیز ارسال کنیم.

فرصت بازدید از این نمایشگاه امروز پنجشنبه ۱۰ بهمن در گالری هتل سورینت صدف به پایان خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14592
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.