• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

شعبه کیش بیمه سرمد افتتاح شد

  • کد خبر : 14541
  • 06 بهمن 1397 - 11:33
شعبه کیش بیمه سرمد افتتاح شد

شعبه جزیره کیش بیمه سرمد با حضور دکتر مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش، مجتبی کاتب رییس هیات مدیره بیمه سرمد و هیات همراه افتتاح شد.

مجتبی کاتب رییس هیات مدیره این شرکت در مراسم گشایش شعبه کیش، گزارشی از عملکرد شرکت طی ۵ سال گذشته ارائه کرد.

کاتب با بیان اینکه بیمه سرمد، سال ۹۲ با سهامداران بزرگی چون بانک صادرات و شهر تاسیس شد، افزود: بعد از انتقال سهام بانک شهر، اینک سهامداری چون بانک صادرات ایران و صندوق بازنشستگی صداو سیما در دایره سهامداری این شرکت بیمه جوان هستند.
او با تاکید بر رتبه یک توانگری مالی بیمه سرمد ادامه داد: پشتوانه خوب بانک صادرات موجب شد تا بیمه سرمد برنامه‌های توسعه‌ای خود را در افزایش سرمایه و شبکه توزیع اجرا نماید.
کاتب با بیان اینکه آبان ماه امسال، شعب بیمه سرمد در تمامی مراکز استان‌ها به بهره‌برداری رسید، افزود: هیات مدیره، تصمیم به تاسیس شعب در مناطق آزاد گرفت که تا پایان امسال شعب شرکت در مناطق آزاد بندرانزلی و اروند نیز افتتاح خواهند شد.
رییس هیات مدیره بیمه سرمد، از قبولی اتکایی این شرکت از اردیبهشت ماه سال ۹۸ خبر داد و گفت: اکنون سهم بیمه سرمد از بازار ۱/۴ درصد با ترکیبی همگون است؛ به طوریکه سهم رشته شخص ثالث از پرتفوی تنها ۸ درصد است و بیشتر فعالیت‌ها مربوط به رشته‌های مهندسی، مسئولیت و انرژی است.
او با یادآوری اینکه سهم بیمه‌های درمان از پرتفوی سرمد ۴۰ درصد است، توضیح داد: ارائه خدمات به یک میلیون بیمه‌شده درمان تکمیلی کار بزرگی برای شرکت بیمه‌ای نوپاست .
او رشد پرتفوی بیمه سرمد در پایان ۹ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل را ۸۰ درصد اعلام کرد و گفت: ۲۲ هزار نفر از هنرمندان و ورزشکاران از طریق انعقاد قرارداد با صندوق اعتباری هنر و کمیته ملی المپیک تحت پوشش بیمه سرمد قرار دارند.
کاتب همچنین از انعقاد قرارداد با شیلات و تحت پوشش قرارگرفتن ۴ هزار شناور و ۵۰ هزار صیاد در سراسر کشور به عنوان خدمتی جدید نام برد و افزود: تلاش برای اخذ مجوز فعالیت در منطقه آزاد کیش نیز به خاطر ارائه خدمات به همین بیمه‌گذاران جدید بود.
او یادآور شد: بیمه سرمد می‌خواهد بیمه‌ای متفاوت باشد .
دکتر غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مناسب بیمه سرمد طی ۵ سال گذشته گفت: البته هنوز ریسک‌های ناشناخته‌ای وجود دارد که نیازمند پوشش‌های بیمه‌ای هستند و امیدوارم صنعت بیمه و بیمه سرمد به عنوان بیمه‌ای متفاوت، طرح و ایده‌های جدیدی برای پوشش آنها داشته باشند.
مظفری از جزیره زیبای کیش به عنوان بستری مناسب برای رشد سرمایه گذاری‌ها نام برد و افزود: در این شرایط سخت تحریم‌ها، قبولی اتکایی می‌تواند تاثیر زیادی در رشد سرمایه گذاری‌ها داشته باشد.
او بر فعالیت مشترک بیمه‌های ایرانی با شرکت‌های بیمه خارجی تاکید کرد و گفت: توزیع درست ریسک‌ها می تواند بسیاری از چالش‌های بیمه‌گران ایرانی را برطرف سازد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14541

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.