• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

جلسات مشاوره فردی و خانوادگی در کیش برگزار می شود

  • کد خبر : 1438
  • 18 آبان 1395 - 18:35

جلسات مشاوره فردی وخانواده گی، باهدف کمک به رفع مشکلات درفرهنگسرای سنایی کیش برگزارمیشود…

برگزاری جلسات مشاوره فردی و خانوادگی با حضور روانشناس
دکتر ایراندخت فیاض با هدف کمک به رفع مشکلات خانوادگی و فردی درکیش جلسات مشاوره برگزار می کند.
به گزارش خبرگزاری کیشوندنیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به نیاز کیشوندان در خصوص مشکلات شخصی و خانوادگی، جلسات فردی و خانوادگی مشاوره توسط دکتر ایراندخت فیاض، فوق لیسانس روانشناسی تربیتی، لیسانس روانشناسی بالینی و استادیار دانشگاه علامه طباطبایی از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۱ آبان در فرهنگسرای سنایی برگزار می شود.

شایان ذکر است، این جلسات مشاوره به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف حمایت و کمک به رفع مشکلات روحی افراد در جزیره کیش برگزار می شود.

ایراندخت فیاض از استادان دانشگاه و فعالان سیاسی ایران است. وی در حیطه فلسفه تعلیم و تربیت و روانشناسی تحصیل کرده است و به تدریس و پژوهش در این حوزه مشغول است. علاوه بر این سوابق متعددی در امور اجرایی و سیاسی بر عهده داشته است
ایراندخت فیاض هم‌اکنون عضو هیئت علمی گروه آموزش و پرورش دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی می‌باشد. از جمله فعالیت‌های علمی و پژوهشی او، انجام ۶ پروژه تحقیقاتی ملی، تألیف بیش از ۴۰ مقاله، راهنمایی، داروی و مشاوره بیش از ۷۰ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری است.

بنابر این گزارش، متقاضیان جهت دریافت وقت قبلی می توانند با شماره ۴۴۴۵۵۰۵۸ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1438
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.