• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

یورش بولدوزر‌ها به خانه‌های کمپ معمار/ طاهری: مسئولان به‌ داد ساکنان برسند

  • کد خبر : 14351
  • 19 دی 1397 - 22:29

تخریب خانه‌های کمپ معمار در حالی صورت می‌گیرد که هنوز تعداد زیادی در خانه‌های این کمپ ساکن هستند و زندگی آنها را مختل کرده است.

این چند تصویری که در پایین می‌بینید، نه سرپل ذهاب زلزله‌زده است، نه روستاهای‌ خشک اما سیل زده سیستان و بلوچستان و … ، اینجا جزیره کیش است، جایی که کرور کرور برای به‌اصطلاح فرهنگ و هنر و ادب آن خرج می‌کنند، جایی که غلو و شو‌آف بر حقیقت تلخ همیشگی داستان‌های زر و زور تاریخ می‌چربد.

این خانه‌هایی هم که می‌بینید، خانه‌های کارگرانی است که چوب بی‌تدبیری مدیرانشان را می‌خورند، کارگرانی که قرار بود سال گذشته از کمپ معمار به همان منطقه پرماجرای مسکن سبز منتقل شوند.

حال که طی روزهای اخیر برخی از این ساکنان به محل جدید نقل مکان کرده‌اند و بسیاری دیگر هنوز در کمپ معمار هستند، پیمانکار از فرصت استفاده کرده و بولدوزرهای خود را برای تخریب خانه‌ها و فضای سبز محدوده، استارت زده است.

این‌ها علاوه بر آن گود برداری‌ها و حصارکشی‌هایی است که طی یک سال اخیر در این محدوده صورت گرفته و باعث سلب آسایش ساکنان این کمپ که کارگران سازمان و شرکت‌های تابعه منطقه آزاد کیش هستند، شده است.  

مدتی است که وضعیت کمپ معمار را فریاد می‌زنیم، شل کن سفت کن، اقداماتی صورت می‌گیرد، اما تا تغییری به‌وجود می‌آید، پیمانکار از وضعیت موجود استفاده می‌کند و کار خودش را انجام می‌دهد، موضوعی که گلایه ساکنان را به‌همراه داشته است.

این بار محمد طاهری عضو شورای شهر کیش هم از وضعیت موجود در کمپ معمار گلایه کرده و در بازدید امروز با اظهار تاسف از نحوه برخورد خریدار و پیمانکار کمپ معمار خواستار پایان یافتن وضعیت اسفناک ساکنین این کمپ شد. او  از مسئولان منطقه آزاد کیش خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به اسکان و انتقال ساکنین اقدام نمایند.





لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14351
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.