• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ناصر آخوندی به عنوان سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش منصوب شد

  • کد خبر : 14135
  • 03 دی 1397 - 17:43
ناصر آخوندی به عنوان سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مشاوران، معاونان ومدیران سازمان وشرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش دوشنبه سوم دی برگزار شد.

دکتر غلامحسین مظفری با تقدیر از تلاش های سیدرضا سراج گفت: براساس ارزیابی های انجام شده درحوزه سرمایه گذاری در کیش اقدامات خوبی انجام شده است و این تغییر مدیریتی با هدف نشاط آفرینی و ایجاد نگاهی تازه در حوزه سرمایه گذاری انجام شده است.

وی با تاکید بر بهره گیری از تجربیات سید رضا سراج از ناصر آخوندی به عنوان فردی توانمند و دارای تخصص درحوزه سرمایه گذاری یاد کرد که با وجود انتخاب وی به عنوان قائم مقام دریکی از مجموعه های بانکی کشور با پیگیریهای بسیار، دعوت منطقه آزاد کیش برای فعالیت در جایگاه مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش را پذیرفت.

دراین نشست سید رضا سراج با تبریک به دکتر ناصر آخوندی و آرزوی موفقیت برای وی در راستای اهداف عالیه سازمان گفت: در چهارسال گذشته شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش تلاش کرد با انجام کار تیمی در سه حوزه سرمایه گذاری، برگزاری نمایشگاهها وهمایش ها و بخش رفاه ودرمان ، خدمات شایسته ای ارائه واقدامات موثری انجام دهد.

وی با تشکر از تمامی کسانیکه در این مدت برای انجام مطلوب وصحیح امور تلاش کردند افزود: سعی کردیم رسالت خود را برای تولید ثروت و حمایت از سازمان انجام دهیم و دراین مسیر پرسنل شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش و اعضای هیات مدیره همکاری وهمراهی خوبی داشتند.

ناصر آخوندی عضو هیات مدیره وسرپرست جدید شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش نیز دراین جلسه با تقدیر از تلاش های سید رضا سراج در دوره تصدی مدیرعاملی این شرکت گفت: تلاشمان این است با شفافیت، توجه به اثربخشی، تبدیل دارایی غیر بازده به بازده، جذب سرمایه و افزایش کارایی، شرایط خوبی برای جذب سرمایه فراهم کنیم .

وی افزود: جزیره کیش محل مناسبی برای جذب سرمایه است باید با ایجاد سیستمی آنلاین و حذف وابستگی امور به اشخاص ، امکان دسترسی به اطلاعات، سوابق واهداف را برای مسئولان وسرمایه گذران میسر کنیم. برنامه بلند مدت باید به تبع شرایط مورد بازنگری قرار گیرد و انجام همه این امور نیازمند کارتیمی و همکاری جمعی است که امیدوارم با مشارکت همه دست اندرکاران دراجرای امور ودستیابی به اهداف موفق باشیم.

گفتنی است در این جلسه دکتر غلامحسین مظفری ضمن تقدیر از خدمات سیدرضا سراج ، حکم انتصاب دکتر ناصر آخوندی سرپرست جدید شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش و شکراله بنار عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش را به آنان اعطا کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14135
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱
  1. با سلام و عرض ادب خواستم تشکر ویژه کنم از جناب آقا مهندس سراج که واقعا به معنای واقعی کلمه مدیر مدبر و دلسوزی بودن و حاشون خیلی خالی خواهد شد در جزیره کیش البته امیدوارم که شانس با ما یار باشه و ایشون در جزیره باقی بمونن چون افراد دلسوز کمی داریم که مثل ایشون بفکر کیش هستن یا علی مدد