• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

توصیه امام جمعه به استفاده از مدیران پاک‌دست در سازمان منطقه آزاد کیش

  • کد خبر : 13995
  • 23 آذر 1397 - 16:56
توصیه امام جمعه به استفاده از مدیران پاک‌دست در سازمان منطقه آزاد کیش

امام جمعه کیش خطاب به مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش گفت: به‌ شما توصیه می‌کنم همانطور که شعارتان دست پاکی است، این شعار را در بدنه مدیریتی هم اجرا کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با دعوت مردم به تقوای الهی، گفت: مال‌پرستی و جاه طلبی از موانع بزرگ تقوا هستند و باعث از بین رفتن دین می‌شوند، اگر این موانع در زندگی‌مان وجود دارد باید آنها را برطرف کنیم.

وی با تبریک سالروز ولادت امام حسن عسگری(ع) تصریح کرد: توجه به حفظ و نگهداری، بیم از تباه شدن و درست هزینه کردن اموال بیت‌المال یکی از درس‌های اقتصادی است که از سیره عملی امام حسن عسگری(ع) می‌توان دریافت که این برای مدیران بسیار مغتنم است، این حضرت با وجود تمام سختی‌ها توجه ویژه‌ای به اموال مسلمانان و بیت‌المال داشت.

حسن‌زاده با عنوان اینکه مسئولان و مدیران مواظب باشند که بیت‌المال یک نوع امانت است که خدا در اختیار ما قرار داده است، افزود: باید مدیرانی را انتخاب کرد که مورد اطمینان و دست پاک باشند، به‌حمدالله آقای مظفری مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش مسئله پاک‌دستی را اولین شعار و در راس همه شعارها مطرح کرده است که این باعث افتخار است که مدیران ما دست پاک باشد.

وی ادامه داد: به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش توصیه می‌کنم همانطور که شعارتان دست پاکی است، ان‌شالله این شعار را در بدنه مدیریت سازمان هم اجرا کنید، هر مدیری را که انتخاب می‌کنید، اول صحیح عمل کردن او را مورد توجه قرار دهید و از آن مطئن شوید و بعد حکم بدهید.

خطیب نماز جمعه کیش در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهدا هم اشاره‌ای کرد و افزود: مقام معظم رهبری از آحاد مردم به‌ویژه جوانان، اصناف و جریان‌های سیاسی خواستند که میدان را برای دشمن آماده نکنند و گرچه نقشه دشمن لو رفته است ولی ممکن است آمریکای خبیث برای سال ۹۸ نقشه‌ای کشیده باشد.

وی ادامه داد: مواظب باشیم در دام این توطئه‌ها قرار نگیریم و اگر خواسته‌ای داریم باید این خواسته را قانونی مطرح کرد.

حسن‌زاده در ادامه به سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت بین حوزه و دانشگاه اشاره کرد و افزود: در رژیم سابق هیچ ارتباطی بین حوزه و دانشگاه برقرار نبود، به‌حمدلله این وحدت تا حدودی برقرار شده است که اگر به عمیق‌تر شود دستاوردهای خوبی از جمله تقویت جنبش نرم‌افزاری، تحقق تمدن اسلامی، دستیابی به علوم انسانی و اسلامی، اسلامی شدن دانشگاه‌ها را می‌تواند داشته باشد.

وی تحقق این وحدت را دارای الزاماتی دانست که صرفا با شعار نمی‌توان به آنها دست یافت و افزود: باید تبادل، ترکیب و تکمیل روش‌های علمی حوزه و دانشگاه صورت بگیرد، از حضور عالمانه روحانیون در دانشگاه‌ها به‌نحوی استفاده شود که بتواند جواب‌گوی سوالات متعدد دانشجویان باشد و جلسات همفکری متعددی در این زمینه برگزار شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13995
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.