• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

سیاست استعمار باعث تفرقه و سیاست اسلام وحدت آفرین است

  • کد خبر : 13647
  • 02 آذر 1397 - 21:32
سیاست استعمار باعث تفرقه و سیاست اسلام وحدت آفرین است

امام جمعه کیش گفت: سیاست استعماری باعث تفرقه و سیاست اسلامی باعث وحدت است و باید سیاست‌مداران اسلام این اتحاد را برقرار کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن ۱۶ ربیع‌الاول که در آن اولین نماز جمعه تاریخ اسلام به‌پا داشته شد، گفت: نماز جمعه یکی از نعمت‌های بزرگ الهی است و باید قدر این نعمت را بدانیم، روایات بسیاری در رابطه با فضیلت نماز جمعه ذکر شده  است، امام صادق(ع) از امام باقر(ع) نقل می‌کند که هر مسافر و گردشگری مشتاقانه نماز جمعه را به‌جا بیاورد، خداوند پاداش ۱۰۰ نماز جمعه را به‌ او می‌دهد.

وی افزود: رسول گرامی اسلام هم در روایتی دیگر فرموده که وقتی نمازگزار به‌سوی نماز جمعه می‌رود ۷۰هزار فرشته او را همراهی می‌کند، اینها از اهمیت بالای نماز جمعه است و حضور در آن در هر شرایطی ارزش دارد.

حسن‌زاده در ادامه فرارسیدن ۱۷ ربیع‌الاول و سالروز ولادت باسعادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) و بالتبع آن هفته وحدت را تبریک گفت و افزود: وحدت باعث حفظ اسلام و تعالی اسلام است، علامه شرف‌الدین سیاست را باعث تفرقه بین امت اسلامی می‌داند و می‌گوید همین سیاست باید وحدت را در جوامع ایجاد کند، سیاست اول در واقع سیاست استعماری است و سیاست دوم، سیاست اسلام است که باید سیاست‌مداران اسلامی این اتحاد را برقرار کنند که ان‌شالله این اتحاد حاصل خواهد شد.

خطیب نماز جمعه کیش فرارسیدن ۵ آذر روز بسیج مستضعفان را به بسیجیان و همه آحاد مردم تبریک گفت و افزود: در چنین روزی به فرمان امام(ره) سازمان بسیج مستضعفان تشکیل شد، سازمان بسیج در انجام رسالت خود بسیار موفق عمل کرده است، تفکر بسیجی، مردمی بودن، اخلاص بالا، مردمی بودن، تکلیف گرا، ولایت‌پذیری، آرمان‌خواهی پیشرو بودن و مسئولیت پذیری برخی از عوامل و علل موفقیت بسیج در عرصه‌های مختلف است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13647
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.