• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کیش اینوکس ۲۰۱۸ با حضور ۳۶۰ شرکت و با محوریت مارکتینگ برگزار می شود

  • کد خبر : 13242
  • 28 مهر 1397 - 23:45
کیش اینوکس ۲۰۱۸ با حضور ۳۶۰ شرکت و با محوریت مارکتینگ برگزار می شود

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش هسته اصلی کیش اینوکس را نتورکینگ دانست و افزود: مسائل را نمی توان به صورت انفرادی حل کرد و می بایست با همکاری یکدیگرانجام شود.

به گزارش کیشوند نیوز:پنجمین نمایشگاه بین الملی کیش اینوکس ۲۰۱۸ «بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی» با حضور سرمایه گذاران بخش داخلی و خارجی با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری در روزهای ۳۰ الی ۳ آبانماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
بدین منظور عصر امروز محمد رضا سعیدی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: کیش اینوکس با رویکردی جدید و قدرتمندانه تر از گذشته برگزار خواهد شد و فرصت مهمی برای معرفی بازار سرمایه و اتصال آن به بازارهای داخلی و خارجی در این حوزه خواهد بود.
سعیدی تصریح کرد: یادگیری یکی از مؤلفه های مهم در زمینه برگزاری این نمایشگاه است و فرصت مناسبی برای فعلان اقتصادی و شرکت ها خواهد بود تا با حضور در این نمایشگاه این مؤلفه قدرتمند را به نمایش بگذارند، در واقع می توان گفت که یادگیری به مفهوم ساده نیست بلکه به معنی یادگیری سازمانی و فرصت ها است که توجه بیشتری را به خود می طلبد.
وی با عنوان اینکه نمایشگاه امسال با حضور ۳۶۰ شرکت فعال در حوزه های مختلف برگزار خواهد شد، افزود: بیش از بیست شرکت از شرکتهای حاضر در نمایشگاه خارجی است، همچنین صد سخنران برجسته داخلی و بیست و پنج سخنران از کشور های دیگر در این برنامه حضور خواهند داشت، این نمایشگاه میزبان ۵۰ دیپلمات خارجی و ۱۰۰خبرنگار رسانه های داخلی وخارجی است.
معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه امسال نقش کار آفرینی در کیش اینوکس پر رنگ تر از سال های گذشته خواهد بود، افزود: سرمایه گذار خارجی، گسترش سرمایه گذاری خارجی، بین المللی سازی شرکت ها و معرفی فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد به خصوص جزیره کیش محور اصلی نمایشگاه امسال است، سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص فرصت های سرمایه گذاری در کیش اینوکس فعالیت بیشتری را از خود نشان خواهد داد.
وی در پایان با بیان اینکه «هسته اصلی کیش اینوکس نتورکینگ است» افزود: مسائل را نمی توان به صورت انفرادی حل کرد و می بایست با همکاری یکدیگرانجام شود، در واقع نمایشگاه کیش اینوکس فرصت مناسبی برای به کارگیری این رویکرد است.
زهرا افسرده

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13242
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.