• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

دوره بازآموزی و دانش افزایی مربیان کایت بردینگ سراسر کشور برگزار شد

  • کد خبر : 13161
  • 22 مهر 1397 - 21:07
دوره بازآموزی و دانش افزایی مربیان کایت بردینگ سراسر کشور برگزار شد

دوره بازآموزی و دانش افزایی مربیان کایت بردینگ سراسر کشور به میزبانی مجموعه ورزش و گردشگری مارین دریای تابان کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز، دوره بازآموزی و دانش افزایی مربیان کایت بردینگ سراسر کشور با تدریس حمید شمالی عضو کمیته اجرایی انجمن جهانی کایت بردینگ با هماهنگی هیئت قایقرانی سازمان منطقه آزاد کیش از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۱ مهر و به میزبانی مجموعه ورزش و گردشگری مارین دریای تابان کیش برگزار شد.

علیرضا رومنده نایب رئیس هیئت قایقرانی کیش در این باره گفت: در این دوره، مربیان علاوه بر آشنایی با آخرین تغییرات و روش های آموزشی رشته کایت بردینگ و عملیات بقا و نجات در دریا ، نسبت به همسان سازی آموزش های سراسر کشور اقدام نمودند.

رومنده افزود: با توجه به سیاست های سازمان منطقه آزاد کیش و موسسه ورزش و تفریحات سالم در خصوص توسعه رشته های دریایی بخصوص کایت بردینگ و بادبانی و اجرای به موقع طرح های زیربنایی رشته بادبانی، تا پایان سال ۹۷ شاهد وقوع رویداد های بسیار عالی در حوزه رشته های بادبانی و کایت بردینگ خواهیم بود.

وی تصریح کرد: البته امیدواریم با توجه به وجود ۵۸۰۰ کیلومتر نوار ساحلی در جنوب و شمال کشور و علاقه نوجوانان و جوانان به رشته های ورزشی دریایی و مهیج ، فدراسیون قایقرانی ایران بعنوان متولی اصلی رشته های بادبانی و کایت بردینگ توجه بیشتر به این رشته ها را نیز مدنظر قرار دهد.

لازم بذکر است کایت بردینگ در حال حاضر در المپیک جوانان بوینس آیرس ، مسابقات جهانی ورزش های ساحلی امریکا ۲۰۱۹ و همچنین المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارد. همچنین جزیره کیش در تلاش است با توجه به وجود پتانسل های موجود در این جزیره زیبا و طرح های زیرساختی در دست اجرا ، میزبان مسابقات جهانی کایت بردینگ در زمستان ۹۷ باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13161
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.