• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تهیه اساسنامه جامع حمل و نقل عمومی جزیره کیش/ عدم استقبال از رشته تاکسیرانی در دانشگاه علمی کاربردی

  • کد خبر : 13036
  • 11 مهر 1397 - 15:39
تهیه اساسنامه جامع حمل و نقل عمومی جزیره کیش/ عدم استقبال از رشته تاکسیرانی در دانشگاه علمی کاربردی

هشتمین مراسم تقدیر از رانندگان نمونه جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز، هشتمین مراسم تقدیر از رانندگان نمونه جزیره کیش عصر روز گذشته با حضور علی عرب مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات، نجاتی سلیم رئیس حمل و نقل، مدیرعامل شرکت تله کیش و جمعی از رانندگان و مدیران شرکت‌های حمل و نقل عمومی جزیره کیش برگزار شد.

در این مراسم نجاتی سلیم گفت: هشتمین جلسه انتخاب معرفی راننده وسیله حمل و نقل عمومی نمونه جزیره کیش با حمایت‌های مسئولان و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته شده برای ارتقا فرهنگی کیفیت ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی از صدور برگه تعاون برای رانندگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش به‌عنوان یکی از اقدامات صورت گرفته شده خبر داد و افزود: در راستای ساماندهی و به‌جهت نظارت بر کیفیت ناوگان حمل و نقل عمومی و شناسایی افراد قانون گریز برگه تعاون تهیه شده و در حال حاضر به تصویب شورای تعاون رسیده است و از هفته آینده رانندگان موظف به اجرای آن هستند.

وی افزود: همچنین شیوه‌نامه‌ای به عنوان شیوه‌نامه صدور مجوز تردد به تصویب رسیده که از این به‌بعد دفترچه رانندگان بر اساس این شیوه‌نامه تمدید می‌شود و روش قدیمی از بین می‌رود.

رئیس ناوگان حمل و نقل عمومی از تهیه پیش‌نویس اساسنامه جامع حمل و نقل عمومی خبر داد و تصریح کرد: این اساسنامه جهت تصویب برای شورای ترافیک فرستاده شده است که برخی مشکلات این جامعه در چهارچوب این اساسنامه قابل حل است.

نجاتی سلیم در ادامه از عدم استقبال از رشته تاکسیرانی در دانشگاه علمی کاربردی کیش خبر داد و افزود: متاسفانه علیرقم تلاش های فراوانی که برا راه اندازی این رشته تحصیلی کشیده شد، از آن استقبال نشد ولی تدابیری اندیشیده شده تا رانندگان ملزم به تحصیل در این رشته تحصیلی شوند.

در پایان این مراسم از ۸ راننده برتر ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش تقدیر شد.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13036
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.