• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

موانع اجرایی ۱۰ طرح عمرانی درجزیره کیش از میان برداشته شد

  • کد خبر : 12984
  • 08 مهر 1397 - 15:03
موانع اجرایی ۱۰ طرح عمرانی درجزیره کیش از میان برداشته شد

در نشست مشترک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیات مدیره بانک مسکن موانع اجرایی ۱۰ طرح بزرگ مسکونی، تجاری و خدماتی در این جزیره بررسی واز میان برداشته شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، انصاری لاری به منظور رفع دغدغه ها و مشکلات  و تسهیل شرایط برای شهروندان، سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی با دعوت از هیات مدیره بانک مسکن در خصوص رفع مشکلات ۱۰ پروژه جزیره کیش اقدام کرد.

در برنامه ریزی به عمل آمده و با بررسی مشکلات پروژه ها، تشریح وضعیت و ارائه راهکار در چهارچوب ضوابط و مقررات تصمیماتی اتخاذ شد و با امضای تفاهم نامه هایی در جهت حل مسائل و مشکلات پروژه ها گامی بزرگ برداشته شد.

گفته می شود این اقدام برای نخستین بار در جزیره کیش روی داده است به نظر می رسد تعامل خوب مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مسئولان بانک مسکن نقطه عطفی در رفع مشکلات این پروژه ها بود تا با حل این مسائل، بانک مسکن به عنوان همکار در پروژه به پیشبرد طرح ها کمک کند.

جدیت سازمان منطقه آزاد کیش در رسیدگی به وضعیت مشکلات پروژه ها و تعامل بانک مسکن با رویکرد انعطاف پذیری در رفع مشکلات این پروژه ها، اقدامی ارزشمند برای رونق جزیره کیش است و علاوه براعتماد آفرینی دربین مردم ، خریداران وسرمایه گذاران باعث می شود شرایط برای ادامه فعالیت این پروژه ها مهیا شود.

با تاکید دکتر انصاری لاری برگزاری این نشست ها در تعامل با دیگر بانک ها به منظور رفع مشکلات پروژه ها ادامه می یابد و در گام نخست مشکلات ۱۰ پروژه در حوزه های تجاری، مسکونی، اداری و خدماتی در جلسه با هیات مدیره بانک مسکن مرتفع شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12984
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.