• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

نماد برج ایفل در جزیره کیش + جزئیات و تصاویر

  • کد خبر : 12756
  • 18 شهریور 1397 - 7:54
نماد برج ایفل در جزیره کیش + جزئیات و تصاویر

نماد برج‌ ایفل با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با هدف ایجاد جاذبه ای جدید در نوع تبلیغ و مارکتینگ با نوآوری و خلاقیت خاص در محوطه بازار پردیس یک بنا گردید.

به گزارش کیشوند نیوز، نماد برج‌ ایفل با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با هدف ایجاد جاذبه ای جدید در نوع تبلیغ و مارکتینگ با نوآوری و خلاقیت خاص و به‌دست چند شرکت داخلی و دریافت مشاوره از یک شرکت خارجی طراحی و در محوطه بازار پردیس یک ساخته و بنا گردید.

محمد علی رسولی مدیر بازار پردیس یک ساخت این نماد را فرصتی برای جذب گردشگر به سمت بازار پردیس یک دانسته و ایجاد چنین نمادهایی در کشورهای مختلف و مناطق توریستی را کاری مرسوم و متداول عنوان کرده و گفت: این پروژه پس از ایده‌پردازی توسط اعضای هیئت‌رئیسه بازار به‌جهت تامین هزینه‌های ساخت و اجرا به سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت تامین منابع مالی پیشنهاد شد، در این بین شرکت هلدینگ دینا کیش که از مالکین بازار و از سرمایه گذاران معتبر وارد کننده و تولید کننده عطر و ادکلن در جزیره هست، پا پیش نهاده و کلیه هزینه‌های ساخت این پروژه را تقبل کرد.

رسولی ادامه داد: پس از مطالعات اولیه و جذب مشاور خارجی و کسب مجوزهای لازم از شهرسازی سازمان منطقه آزاد کیش و با حمایت مالی شرکت دینا کیش از اوایل سال جاری شروع به ساخت و بتن ریزی و فونداسیون و نصب اسکلت‌های فلزی نمودیم، در این راه شرکت ایفا سازه اصفهان به‌عنوان یک شرکت معتبر در ساخت سازه‌ای فلزی و شرکت شید به‌عنوان یکی از شرکت‌های معتبر در نورپردازی پروژه‌هایی چون برج میلاد، نور و بناهای تاریخی دیگر که در رزومه خود داشته، استفاده نموده و شروع به ساخت این نماد کردیم که در این بین شرکت عمران سازه ایرانیان با مدیریت دکتر آرمین کشکولی و دکتر مصطفی محمودی بر اجرای دقیق فنی و مهندس کار نظارت داشتند.

وی افزود: این پروژه طی ۵ ماه با کار مدام و توجه و حساسیت به محدودیت‌های فراوان جهت حمل و نصب قطعات در محوطه بازار با به‌کارگیری ۴۰۰۰ هزار قطعه فلزی پازل گونه و ۳۲ هزار قطعه پیچ و ‌مهره و به وزن کلی تقریباً ۳۵ تن و ارتفاع ۳۰ متر و هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال با رعایت کلیه موارد فنی از جمله نصب صاعقه گیر و نصب میله ارت و رنگ آمیزی با استحکام بالای ۲۵۰ میکرون جهت دوام بیشتر سازه در برابر آب و هوای شرجی کیش در تاریخ ۷ شهریور ماه ۹۷ مصادف با روز عید غدیر افتتاح گردید.

رسولی در ادامه گفت: در این بین منافع سرمایه‌گذار با ۲ هدف مشترک تعریف شده است، یکی ایجاد جذابیت تبلیغاتی برای کل بازار پردیس یک و‌ دیگری معرفی محصولات و خدمات شرکت سرمایه گذار که بنوعی بتواند از این نماد جهت تبلیغ کالا و خدمات خود در پلان‌های مختلف بهره ببرد.

وی افزود: این نماد به ریسه‌های موزیکال و نورپردازی بسیار پیشرفته مجهز بوده و از ساعت اولیه غروب تا پاسی از نیمه شب با نور پردازی زیبا چشم نوازی خواهد کرد و توجه گردشگران را جهت ثبت خاطره‌ای جدید در کیش جلب خواهد نمود.

رسولی به نکته مهم دیگری اشاره نمود و اینکه هر مقام و یا گردشگر خارجی وارد جزیره و یا بازار پردیس یک شود به احترام و ‌تکریم این مقام و ‌گردشگر خارجی رنگ پرچم کشور آن فرد را در نماد برج ‌ایفل پردیس به تصویر خواهیم کشید.

وی برپایی جُنگ‌ها، مراسم‌ها و برنامه متنوع شاد در محوطه این بازار را از دیگر اقدامات آینده بازار پردیس یک دانست و افزود: از نماد کشورهای مختلف جهان به‌عنوان جاذبه توریستی در کشورهای مختلف استفاده می‌کنند و از این پس نماد برج ایفل در کنار لگو بازار پردیس یک درج و معرفی خواهد شد.













نمای بیرون و داخل برج ایفل در کیش

متن خبر: بهمن عبداللهی

عکس: مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.