• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

حضور فوق تخصص غدد اطفال و فوق تخصص آسم و آلرژی در بیمارستان کیش

  • کد خبر : 12658
  • 13 شهریور 1397 - 11:20
حضور فوق تخصص غدد اطفال و فوق تخصص آسم و آلرژی در بیمارستان کیش

جمعه ۲۳ شهریورماه در کلینیک بیمارستان کیش با حضور فوق تخصص غدد اطفال و فوق تخصص آسم و آلرژی خدمات پزشکی مربوطه به مراجعه کنندگان ارائه می گردد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی بیمارستان کیش در راستای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به ساکنین و گردشگران مراجعه کننده به کلینیک این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در روز جمعه هفته آینده، با حضور دوتن از پزشکان مطرح در رشته های فوق تخصصی غدد اطفال و همینطور آسم و آلرژی در این کلینیک به بیماران نیازمند خدمات پزشکی لازم در رشته های مربوطه ارائه می گردد.

بر پایه این گزارش دکتر مولود صفاری فوق تخصص غدد اطفال و دکتر احمد وثوقی مطلق فوق تخصص آسم و آلرژی در روز جمعه ۲۳ شهریورماه شیفت صبح از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در بیمارستان حضور خواهند داشت و مراجعه کنندگان محترم می توانند از طریق سایت بیمارستا به آدرس www.kishhospitalfz.com ، یابه صورت تلفنی با شماره ۰۷۶۴۴۴۵۹۴۰۰ و یا به صورت حضوری اقدام به تهیه نوبت ویزیت نمایند.

خاطرنشان می گردد طی شش ماهه گذشته با برنامه ریزی های انجام شده پزشکان مطرح از سراسر کشور دعوت شده اند که در برخی رشته ها طی مدت هفته و در رشته های خاص نیز معمولا آخر هفته ها به مراجعه کنندگان خدمات پزشکی ارائه نمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12658
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.