• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

پیش نمایش کنسرت خیابانی با طعم پارتی شبانه در جزیره کیش برگزار شد + فیلم

  • کد خبر : 12583
  • 07 شهریور 1397 - 12:32
پیش نمایش کنسرت خیابانی با طعم پارتی شبانه در جزیره کیش برگزار شد + فیلم

کنسرت موسیقی الکترونیکی توسط گروه کیشیزا در سافاری جزیره کیش به دور از فرهنگ ایرانی اسلامی برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز، چند شب گذشته در جزیره کیش و در یک فضای باز، کنسرت موسیقی الکترونیکی توسط گروه کیشیزا برگزار شد که جز عبارت ابتذال فرهنگی در جمهوری اسلامی چیز دیگری نمی‌توان برای آن به‌کار برد.

در این مراسم که از چند روز قبل اطلاع رسانی و برنامه ریزی شده بود، برخی از شرکت کنندگان با پوشش‌های نامتعارف به‌صورت گروهی و مختلط به رقصیدن پرداختند.

مراسمی که با دیدن تصاویر آن گمان می‌رود که در خارج از کشور و یا در یک مجلس خصوصی در حال برگزاری است اما در حقیقت این مراسم در کشوری برگزار می شود که نام اسلام و خون شهدا را با خود یدک می‌کشد.

در واقع به‌نظر می‌رسد این یک مدل ابتدایی و پیش نمایشی برای برگزاری کنسرت‌های خیابانی است و این کنسرت خیابانی نمونه‌ای از طرح‌هایی است که با سلام و صلوات شروع می شوند و به همین گونه مراسم ختم می شوند.

لازم به‌ذکر است که کنسرت بعدی این گروه در سافاری کیش برنامه ریزی شده است و جا دارد مردم و مسئولان خواب و بیدار به خود بیایند و اجازه تکرار چنین ابتذال‌های فرهنگی را ندهند و با مجریان این مراسم برخورد شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12583

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. انصاری بای بای قانون بازنشستگی تصویب شد
    طبق این مصوبه، دستگاه‌های مشمول مکلفند ظرف مدت ۶۰ روز از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون، افرادی که برخلاف مفاد این قانون به‌کارگرفته شده اند، از خدمت منتزع، و با آنان تسویه حساب کنند و افراد مذکور باید در مهلت قانونی از سمت و پست خود کناره‌گیری کنند
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

  2. برو جمع کن با این افکار پوسیده و قاجاریت. کافران از دید شما ۵۰ سال پیش آدم فرستادن کره ماه حالا شما به فکر این هستی که اسلامتون به خطر نیافته .عزیزم چشم و گوشتو باز کن ببین بیش از ۷۰ درصد مردم شما رو قبول ندارن.مردم و جوونها نیاز به شادی دارن.هر کسی رو تو قبر خودش چال می کنن شما به فکر بهشتشون نباش . مردم دارن از گشنگی و فقر میمیرن شما به فکر اینی که این برنامه ها ابتذاله.بهتره برن کشورهای همسایه پول و خیلی از چیزهایی که اعتقاد داشتن رو از دست بدن؟

  3. واقعا متاسفم از سایتتون که کامنت مردم را گزینشی انتشار میدین و ادعای شفافیت و آزادی بیان هم دارین

  4. خاک بر سرتون پاچه خوارای بد بخت.
    فکر نمیکردم شادی مردم بشه سوژه لاشخورایی مث شما که نون دونیش کنین برای خودتون.
    واقعا متاسفم از اینهمه بی عقلی
    اسلام دین غم و غصه نیست
    شهدا شهید نشدن که بشینین اون بالا و به ریششون بخندین و خون مردمو تو شیشه کنین.
    ۴۰ ساله زجر میدین مردم این کشورو. به والله قسم همتون تک تک باید تاوان پس بدین بخاطر این کاراتون
    ۶۰ درصد مردم افسردگی خفیف دارن و کسی به دمپاییشم نی
    مردم نون شب ندارن. توی بی شعور گیر دادی به شادی مردم!!!!!!
    هیهات من الذله

  5. با سلام با توجه به اینکه موضوع استفاده از کارت سوخت در ماههای آینده قطعی شده است ولی متاسفانه به علت مشکلات مربوط به احراز مالکیت خودرو های کیش در سامانه کارت سوخت امکان ثبت نام برای کیشوندان وجود نداشت . لازم به ذکر است در سامانه مربوطه تمامی خودرو ها به نام شرکت واردکننده ثبت شده و به همین دلیل در مرحله آخر ثبت نام سوخت و وارد نمودن وی آی ان خودرو پیامی ارسال می گردد که مشخصات خودرو احراز نشد و ثبت نام ناموفق می گردد. همچنین با مراجعه به دفاتر پلیس به اضافه ده هم امکان ثبت نام برای کارت سوخت وجود ندارد که این موضوع در صورتی که رسیدگی نشود در زمان الزامی شدن استفده از کارت سوخت مشکلات جدی برای مالکان خودرو کیش و کیشوندان بوجود خواهد آورد.

  6. حالا چی گیرت اومد خبر رسوندی؟ اشکال کار توچیه؟

  7. حالا گیرم همه جای ایران مسجد.حداقل کیش رو آزاد کنیدمردم جایی داشته باشن که لازم نشه برای شادی پولشون رو کشور دیگری خرج کنن