• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

با ۷۰ درصد آمادگی به جاکارتا می‌روم/ هدفم مسابقات جهانی هند است

  • کد خبر : 12186
  • 16 مرداد 1397 - 7:17
با ۷۰ درصد آمادگی به جاکارتا می‌روم/ هدفم مسابقات جهانی هند است

دختر اسکواش باز جزیره کیش از اعلام آمادگی ۷۰ درصدی برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی خبر داد و گفت: هدف اصلی‌ام مسابقات قهرمانی جهان هند است.

با اعلام نهایی اسامی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی در رشته اسکواش، نام فرشته اقتداری دختر اسکواش باز جوان جزیره کیش نیز به چشم می‌خورد که باید همراه کاروان ورزشی کشورمان در ۲۷ مردادماه عازم این مسابقات ‌شود، اقتداری که در سال‌های گذشته روند رو به‌رشدی در این رشته ورزشی داشته، این روزها سخت در حال تمرین برای این رویداد بزرگ ورزشی است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کیشوند نیوز از انگیزه بالای خود برای کسب مقام در این رقابت‌ها گفت و افزود: ورزش اسکواش در ایران رو به رشد است و تا چند سال آینده قطعاً می‌تواند یکی از ورزش‌های پر مدال در آسیا و جهان باشد، امیدوارم برای بازی‌های آسیایی جاکارتا مقام بهتر و بالاتری از دفعات قبل که به‌صورت تیمی جوانان برگزار شد، را کسب کنم.

وی افزود: در این مسابقات از جزیره کیش علاوه بر من، در قسمت آقایان علیرضا شاملی و سجاد زارعیان نیز حضور خواهند داشت و هم تیمی‌های دیگر از شهرهای گرگان و تهران هستند.

فرشته اقتداری بزرگترین موفقیت خود را فروردین ماه امسال با شرکت در مسابقات قهرمانی تیمی آسیا و کسب رتبه ششم دانست و افزود: علاوه بر این، در مسابقات کشوری در رده‌های سنی زیر ۱۸, ۱۹ و ۱۵ سال مقام اول و هم قهرمانی بزرگسالان را کسب کردم.

فرشته اقتداری مهمترین هدف خود را مسابقات قهرمانی جوانان جهان که در هند برگزار می‌شود عنوان کرد و گفت: برای مسابقات آسیایی اندونزی می‌توانم بگویم که تقریبا ۷۰ درصد آمادگی دارم و ان‌شاالله بتوانم در مهرماه به آن ۱۰۰ درصد آمادگی برسم.

وی تصریح کرد: ما در فروردین ماه اولین دوره شرکت در مسابقات را داشتیم که به صورت تیمی برگزار شد و توانستیم در جایگاه هشتم تیم برتر آسیا و بعد از آن در جایگاه ششم آسیا قرار بگیریم.

فرشته اقتداری، اسکواش باز کیشی در پایان از تمامی کسانی که باعث شدند در این حد از مسابقات حاضر شود تشکر کرد و گفت: حضور در این مسابقات برای ما یک فرصت بسیار خوبی است و امیدواریم بتوانیم افتخار آفرین باشیم.

گفتنی است که مسابقات آسیایی اندونزی در رشته اسکواش بین کشورهای هند، هنگ کنگ، کره، سنگاپور، پاکستان، تایلند و چین تایپه برگزار خواهد شد.

خبرنگار: فاطمه عیدزاده

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12186
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.