• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

۱۰هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای جزیره کیش کشف و ضبط شد

  • کد خبر : 12181
  • 15 مرداد 1397 - 22:32
۱۰هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای جزیره کیش کشف و ضبط شد

جانشین پایگاه دریابانی کیش از توقیف یک لنج صیادی که قصد داشت ۱۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل را به خارج مرزهای آبی کشور منتقل کند، خبر داد.

سرهنگ ‘ علی اصغر جمالی ‘ روز دوشنبه در این رابطه افزود: ماموران پست کنترل صیادی پاسگاه بندرگاه کیش روز یکشنبه گذشته در حین بازرسی و کنترل شناورها، به یک فروند لنج صیادی مشکوک می شوند. 
وی اظهار داشت: پس از بررسی های اولیه شناور مقدار قابل توجهی سوخت گازوئیل کشف شد و با توجه به محرز شدن سوخت قاچاق و بررسی دقیق تر از این شناور، تعدادی مخزن پر از گازوئیل در قسمت خن شناور مشاهده شد. 
سرهنگ جمالی با اشاره به دستگیری چهار نفر خدمه این شناور گفت: شناور مذکور برای سیر مراحل قانونی در اسکله کیش توقیف و پرونده ای در این باره تشکیل و تحویل پلیس آگاهی گردید. 
جانشین پایگاه دریابانی کیش پدیده قاچاق را یک عمل خلاف شرع و ضربه به اقتصاد ، هویت ملی و برنامه ریزی کشور عنوان و اظهار داشت: اگر امروز در مرزها با این پدیده به شدت مقابله نشود، زمینه ساز تضعیف تولید داخلی و ترویج اشتغال ناسالم خواهد بود . 
جانشین پایگاه دریابانی کیش با تاکید بر برقراری نظم و امنیت آب های سرزمین ایران اسلامی و برخورد جدی با قاچاقچیان، خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای جزیره کیش کشف و ضبط شد. 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12181
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.