• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

پیروزی دانشگاه پیام نور و سپیدان در هفته اول لیگ فوتبال کیش + جدول

  • کد خبر : 1179
  • 08 آبان 1395 - 13:01
پیروزی دانشگاه پیام نور و سپیدان در هفته اول لیگ فوتبال کیش + جدول

همزمان با اغاز رقابت های لیگ فوتبال جزیره کیش، تیم های دانشگاه پیام نور و سپیدان توانسند در هفته اول این مسابقات به پیروزی دست یابند. به گزارش “کیشوند نیوز”، هفته اول لیگ فوتبال باشگاه های کیش از روز پنجشنبه با دیدار تیم های ملوان و پرشین از ساعت ۱۵ به قضاوت حسن یوسفی و […]

همزمان با اغاز رقابت های لیگ فوتبال جزیره کیش، تیم های دانشگاه پیام نور و سپیدان توانسند در هفته اول این مسابقات به پیروزی دست یابند.

به گزارش “کیشوند نیوز”، هفته اول لیگ فوتبال باشگاه های کیش از روز پنجشنبه با دیدار تیم های ملوان و پرشین از ساعت ۱۵ به قضاوت حسن یوسفی و کمک ها محمد محمودیان و کلوندی آغاز گردید. این بازی در نهایت با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

در دیگر دیدار این هفته از ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه تیم های بازرگانی مقدسی و دانشگاه پیام نور به دیدار هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود دانشگاه به پایان رسید.

در آخرین دیدار هفته اول لیگ کیش، تیم استقلال کیش و سپیدان از ساعت ۱۶:۳۰ جمعه رو در روی هم قرار گرفتند که تیم سپیدان توانست در یک بازی پرگل، استقلال کیش را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهد و در هفته ابتدایی لیگ در جایگاه اول جدول قرار بگیرد.

هفته دوم این رقابت ها روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری (۱۳ و ۱۴ آبان) برگزار خواهد شد و طی آن، در روز پنجشنبه از ساعت ۱۵:۰۰ تیم های بازرگانی مقدسی و ملوان با هم رقابت می کنند. از ساعت ۱۴:۳۰ جمعه دانشگاه پیام نور به مصاف سپیدان می رود و از ساعت ۱۶:۳۰  بازرگانی مقدسی میزبان استقلال کیش خواهد بود.

تیم “فوتبال آب و برق” در فصل گذشته این رقابت ها عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود.

این رقابت ها برای اولین بار بدون حضور تیم صیادان که یکی از تیم های خوش سابقه و قدیمی کیش بحساب می آید و همیشه در لیگ باشگاه های کیش حضور موفق و شایسته داشته، برگزار می گردد. همچنین تیم های آب و برق و هلال احمر قهرمان فصل های گذشته نیز در این مسابقات حضور ندارد.

تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ باشگاه های فوتبال کیش در فصل ۹۶-۹۵  شش تیم می باشد و قهرمان این رقابت ها بطور مستقیم به لیگ دسته ۳ کشور راه پیدا می کند.

از نکات قابل توجه این مسابقات آغاز زود هنگام  فصل ۹۵ می باشد که نسبت به سال های گذشته حداقل دو ماه زودتر شروع شده است. بنا بر تصمیم هیئت فوتبال کیش بعد از این رقابت ها، دیدارهای جام حذفی برگزار خواهد شد.

 

جدول این مسابقات در هفته اول بدین شکل است:

جدول لیگ کیش

کیشوند نیوز بازی‌ها برد  باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ سپیدان ۱ ۱ ۰ ۰ ۴ ۳ ۱+ ۳
۲ دانشگاه پیام‌نور ۱ ۱ ۰ ۰ ۲ ۱ ۱+ ۳
۳ پرشین کیش ۱ ۰ ۰ ۱ ۱ ۱ ۰ ۱
۴ ملوان ۱ ۰ ۰ ۱ ۱ ۱ ۰ ۱
۵ استقلال کیش ۱ ۰ ۱ ۰ ۳ ۴ ۱- ۰
۶ بازرگانی مقدسی ۱ ۰ ۱ ۰ ۱ ۲ ۱-

۰

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1179
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.