• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

امنیت اجتماعی در گرو رونق امنیت اقتصادی است

  • کد خبر : 11419
  • 04 تیر 1397 - 19:54

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان جزیره کیش، امنیت اقتصادی از مهم ترین شاخصه هاست و لازمه دست یابی به امنیت اجتماعی می باشد.

رحمان سادات نجفی در همایش اصناف و امنیت اقتصادی گفت: امنیت و آرامش از مهم ترین نیازمندی های انسان است که با تعامل خوب اصناف و نیروی انتظامی این امر تحقق خواهد یافت.

وی تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی را قابل ستایش دانست و گفت: توسعه اقتصادی و جذب سرمایه و پیشرفت اصناف درسایه استوار و نظم و امنیت تحقق خواهد یافت که بلیس برای تامین آن تلاش می کند.

سادات نجفی افزود: امنیت اقتصادی امروز در کیش می تواند الگویی برای سرزمین اصلی باشد. و ما امیدواریم با تعامل خوب پلیس و اصناف امنیت، جامعه کیش روز به روز تعالی بیشتری یابد.

در ادامه این همایش مدیر عامل جامعه هتلداران گفت: امنیت اصناف از امنیت جانی کمتر نیست و امنیت اقتصادی یک منطقه ارتباط مستقیم با امنیت اجتماعی دارد.

مسیح اله صفا با تاکید بر امنیت و احساس امنیت در جزیره کیش افزود: حضور سرهنگ جهانبخش و همکارانشان در جزیره کیش، امنیت را ارتقاء داد و امیدواریم با ارتقاء امنیت اقتصادی ، امنیت اجتماعی مطلوب تری داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11419
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.