• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

درخت پرمحصول پرورش اندام کیش و باغبان در خواب

  • کد خبر : 11416
  • 03 تیر 1397 - 10:41
درخت پرمحصول پرورش اندام کیش و باغبان در خواب

سوال اساسی اینجاست که به واقع، شرایط انتخاب یک مسئول برای مدیریت و سازماندهی به یک رشته ورزشی، از چه پارامترهایی تشکیل میگردد و نظارت برعملکرد همان مسئول پس از انتخاب بر عهده کیست؟

یادداشت | مهدی شمس

بیش از ۵ ماه از معرفی سرپرست هیات بدنسازی جزیره کیش می گذرد و این درحالیست که در همین ۵ ماه اخیر عناوین بسیار ارزشمندی در سطح بین المللی از سوی ورزشکاران و افتخارآفرینان شاخه های مختلف این رشته ورزشی در سطح بالای بین المللی کسب گردیده و حتی یک پیام تبریک مختصر و یا یک تقدیر کوچک نیز از سوی هیات پرورش اندام جزیره در یک روزنامه محلی یا شبکه های اجتماعی منتشر نگردیده است. این امر در حالیست که سرپرست این هیات ورزشی نیز همچنان از ارائه و معرفی لیست اعضاء هیات، امتناع ورزیده و با توجه به مشغله های شخصی و کاری خود، صرفا به عنوان نمادین پست مربوطه را در اختیار دارد.

خارج از این اصل که اعتبار قانونی حکم سرپرستی بیش از ۳ ماه نمیباشد، تا این لحظه هیچ اقدامی از سوی متولیان بالادستی ورزش جزیره کیش در حوزه تعیین تکلیف این هیات صورت نپذیرفته است و در واقع عملکرد ۵ ماه گذشته این هیات، دستاوردی مساوی با هیچ بوده است، و همین کم کاری ها، ورزشکاران این بخش را در حالت مبهم برای آینده پرورش اندام جزیره کیش قرار داده است.
سوال اساسی اینجاست که به واقع، شرایط انتخاب یک مسئول برای مدیریت و سازماندهی به یک رشته ورزشی، از چه پارامترهایی تشکیل میگردد و نظارت برعملکرد همان مسئول پس از انتخاب بر عهده کیست؟
آیا دارا بودن حداقل آشنایی با رشته مربوطه و شناخت قهرمانان و ورزشکاران حرفه ای این رشته ورزشی از جمله امتیازات صلاحیت قبول مدیریت هایی اینچنینی نمیتواند باشد؟
آیا برای انتخاب یک مسئول جهت ساماندهی یک رشته ورزشی، مدیران ارشد، طرح و برنامه مدون و جامع را در قالب پیش نیاز از افراد موجود طلب نمی نمایند؟
به راستی با توجه به تمامی موارد ذکر شده و نقدهای برحقی که نسبت به عملکرد هیات پرورش اندام کیش صورت پذیرفته که تا به این لحظه نیز قطعا بسیاری از آنها به دست مدیران ارشد ورزش کیش رسیده، سکوت حاکم و عدم تصمیم گیری قاطع در این خصوص و البته انتصاب بسیاری از چهره های قابل قبول در اکثر هیاتهای ورزشی جزیره کیش، هاله ای از ابهام را به ارمغان آورده که تعیین مدیران برخی هیاتهای ورزشی در جزیره کیش، صرفا انتخابی تشریفاتی بوده و نه از روی ساختارهای واقعی مدیریتی. و در واقع گویی برخی انتخابها صرفا از سر رفع تکلیف صورت پذیرفته. لذا انتظار ایجاد حرکت مثبت در آن رشته نیز برای مدیران وجود نداشته، لیکن نظارتی نیز بر آن اعمال نخواهد گردید.

و در نهایت سخنی با مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش، جناب آقای دکتر انصاری لاری، پرورش اندام جزیره کیش، در روزهای افتخارآفرینی خود تنها بوده و تا به این لحظه و به همت تنها و تنها خود ورزشکاران به راه صعودی خود ادامه داده است، لیکن چنانچه افتخاری دیگر برای پرورش اندام جزیره کیش، در سطح جهانی کسب گردید، نه به پای کارنامه مدیران ورزشی جزیره که نتیجه انتخاب حضرتعالی بوده و نه به پای کارنامه هیات پرورش اندام جزیره کیش که نتیجه انتخاب مدیران ورزشی منتخب شماست قرار ندهید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11416
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.