• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

نماز عید سعید فطر در جزیره کیش برگزار شد

  • کد خبر : 11311
  • 25 خرداد 1397 - 14:35
نماز عید سعید فطر در جزیره کیش برگزار شد

مومنان روزه دار جزیره کیش به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی مخلصانه به درگاه خداوند متعالی در صفوفی به هم فشرده نماز عشق را به جماعت اقامه کردند.

در مراسم پرفیض نماز عید سعید فطر که با حضور مردم مومن و خداشناس جزیره کیش و مسئولان برگزار شد حجت الاسلام احمد حسن زاده با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمام شئون زندگی اظهار کرد: براساس آموزه های دینی همه ماه موظف به تحصیل و حفظ تقوی هستیم.

وی افزود: باید بدانیم اگر ماه رمضان و شبهای قدر به پایان رسید اما خدای ماه رمضان و وحدت آفرین همواره حضور داشته و پایان و عدول ندارد.

امام جمعه کیش با بیان اینکه تلاش کنیم تا همواره در راستای رضای خدا حرکت کرده و تلاش و کوشش کنیم افزود: تقوی خیردنیا و آخرت است و اگر ما به دنبال خیر دنیا و آخریت هستیم باید از خداوند متعال اصل تقوی را درخواست کنیم.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) تاکید کرد: تقوی روزی هر انسانی شود خیردنیا و آخرت نصیب وی خواهد شد.

خطیب جمعه کیش با تبریک عید سعید فطر به مسلمانان جهان و کیشوندان به اشاره به فرموده حضرت علی (ع): عید فطر، عید کسی است که خداوند روزه او را قبول کرده است.

وی با تاکید بر پرداخت زکات فطر پس از یک ماه بندگی خالصانه به درگاه الهی، زکات فطر را مایه خیر دنیا و آخرت خواند افزود: فایده دنیوی ادای زکات فطر سلامتی انسان در طول سال و فایده معنوی آن پذیرش اعمال و روزه از سوی خداوند است.

حجت الاسلام حسن زاده همچنین با تقدیر از اقشار مختلف مردم جزیره کیش در برگزاری شکوهمند روزها و شب های ماه مبارک رمضان و شب های بزرگ قدر خاطر نشان کرد: حضور پرشکوه مردم مومن و مسلمان جزیره کیش، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، اصحاب رسانه و به ویژه صدا و سیمای مرکز کیش در برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان قابل تحسین و تقدیر است.

مردم مومن و خداجوی جزیره کیش در نماز عید فطر که در مصلا برگزار شد به شکرانه یک ماه بندگی و روزه داری با اقامه نماز عید سعید فطر شکرانه سلامت و روزه داری به جای آورده و در الهم اهل کبریا و العظمه با ذکر عظمت الهی برای برقراری اسلام در تمامی جهان و پیروزی مسلمانان دست  نیاز به سوی بی نیاز مطلق  گشودند.

خانم حسین زاده – کیش پرس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11311
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.