• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

سارقان پمپ آب در کیش بازداشت شدند +عکس

  • کد خبر : 11262
  • 22 خرداد 1397 - 17:27
سارقان پمپ آب در کیش بازداشت شدند +عکس

سرپرست کلانتری ۱۲ فجر کیش از دستگیری سارقان پمپ آب توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

ستواندوم محمد حسین احمدی با اعلام این خبر افزود: برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در پی وقوع چند فقره سرقت پمپ آب، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این کلانتری با حضور در محل های وقوع جرم نسبت به بررسی و تجزیه و تحلیل چگونگی وقوع سرقت ها پرداخته که در بررسی های دقیق مشخص گردید تمامی سرقتها با یک شیوه و شگرد انجام شده است.

احمدی تصریح کرد: در ادامه این تحقیقات نسبت به شناسائی مظنونین موضوع به کلیه واحدهای گشت انتظامی اعلام شد تا با حساسیت بیشتری نسبت به بررسی اماکن و خوردها بپردازند.

ستواندوم محمدحسین احمدی اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری با بررسی دقیق خودروها، در پارکینگ یکی از واحدهای مسکونی خودوری متهم و همدستانش را شناسایی و نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند . در بررسی های بعدی متهمین نسبت به معرفی محل اختفای پمپ ها ی اب مسروقه اعتراف نمودند که پس از حضور در محل تعداد هفت دستگاه پمپ آب مسروقه کشف و ضبط گردید.

سرپرست کلانتری ۱۲ فجر فرماندهی انتظامی ویژه کیش خاطرنشان کرد: در راستای تامین امنیت و آرامش مردم بصورت شبانه روزی خدمت خواهیم کرد و هیچ گونه تخلف و جرایمی از نگاه تیزبین پلیس دور نخواهد ماند.

سارقان پمپ در کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11262
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.