• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

اولین برد بانی گستر کیش در هفته ششم لیگ دو + جدول

  • کد خبر : 1113
  • 01 آبان 1395 - 21:27
اولین برد بانی گستر کیش در هفته ششم لیگ دو + جدول

تیم بانی گستر کیش پس از کسب نتایج ضعیف در هفته های گذشته در دو بازی گذشته با تغییراتی که در کارد فنی آن صورت گرفت توانسته است ۴ امتیاز کسب کند تا نشان دهد این تیم متحول شده است. به گزارش کیشوند نیوز, دیدار دو تیم سردار بوکان و بانی گستر کیش در چارچوب […]

تیم بانی گستر کیش پس از کسب نتایج ضعیف در هفته های گذشته در دو بازی گذشته با تغییراتی که در کارد فنی آن صورت گرفت توانسته است ۴ امتیاز کسب کند تا نشان دهد این تیم متحول شده است.

به گزارش کیشوند نیوز, دیدار دو تیم سردار بوکان و بانی گستر کیش در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر روز گذشته در ورزشگاه وحدت بوکان برگزار شد. تیم بانی گستر میهمان بود که توانست در دقیقه ۸۰ با تکل اسماعیل مژه هافبک جوان و خلاق خود به برتری دست یابد تا ۳ امتیاز شیرین را به عنوان توشه سفر به بوکان کسب کند.

این دیدار که با استقبال خوب هواداران تیم میزان همراه بود، نماینده فوتبال جزیره کیش کار سختی را مقابل خود داشت اما توانست با ارائه یک بازی منسجم و با برنامه به پیروزی دست پیدا کند.

تیم بانی گستر کیش که گویا پس از تغییرات در کادر فنی این روزها متحول شده است، از دو بازی گذشته خود توانسته است ۴ امتیاز کسب کند تا از انتهای جدول به رده هفتم صعود کند.

جالب است این تغییرات در شرایطی به وجود آمد که سید حسن حسینی مدیرعامل باشگاه بانی گستر از هفته ششم هدایت فنی تیم را خود به دست گرفت و به عنوان سرمربی فعالیت های تاکتیکی تیم را تحت نظر گرفت، از نتایج به دست آمده اینگونه به نظر می رسد که این شوک در بانی گستر کارساز شده است و این مدیر و مربی جوان این روزها بانی گستر را متحول کرده است.

سید حسن حسینی که پیش از این سابقه فعالیت مربی گری در رده های مختلف فوتبال را در کارنامه دارد، مدارج مربی گری آسیا را نیز سپری کرده و دارای مدرک مربی گری b  آسیا است.

 

لیگ دسته ۲ گروه C
دی اسپورت
بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ هف سمنان ۷ ۴ ۲ ۱ ۱۲ ۶ ۶ ۱۴
۲ شهرداری تبریز ۷ ۴ ۱ ۲ ۱۰ ۷ ۳ ۱۳
۳ شهرداری همدان ۷ ۳ ۳ ۱ ۹ ۶ ۳ ۱۲
۴ شاهین شهرداری بوشهر ۷ ۳ ۲ ۲ ۱۰ ۷ ۳ ۱۱
۵ نیرو زمینی تهران ۷ ۲ ۴ ۱ ۸ ۴ ۴ ۱۰
۶ پاس همدان ۵ ۳ ۱ ۱ ۴ ۲ ۲ ۱۰
۷ بانی گستر کیش ۶ ۲ ۱ ۳ ۴ ۵ ۷
۸ سردار بوکان ۷ ۲ ۱ ۴ ۵ ۸ ۷
۹ شاهین ماهشهر ۶ ۲ ۱ ۳ ۷ ۱۲ ۷
۱۰ آلومینیوم هرمزگان ۷ ۲ ۱ ۴ ۳ ۱۰ ۷
۱۱ کاسپین قزوین ۷ ۱ ۳ ۳ ۳ ۴ ۶
۱۲ کارا شیراز ۷ ۱ ۲ ۴ ۲ ۶ ۵

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1113
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.