• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

فوتبال کیش و فاجعه‌ای به‌نام بانی گستر

  • کد خبر : 2783
  • 03 بهمن 1395 - 7:12
فوتبال کیش و فاجعه‌ای به‌نام بانی گستر

آنچه که در این متن می خوانید مختصری از وضعیت بحرانی و نابسامان تیم فوتبال بانی گستر کیش در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور است.

این روزها فوتبال کیش حال خوبی ندارد. وضعیت بحرانی تیم فوتبال بانی گستر نماینده جزیره کیش در لیگ دسته دو کشوری و جدول این لیگ گویای حال مریض فوتبال کیش هست.

در همان شروع فصل که آقای پازوکی به بهانه‌هایی وارد میدان شد و بازی را کنسل کرد، تا هفته چهاردهم که بانی گستر هشت نفره به درون زمین رفت و در اواخر نیمه اول همین چند نفر هم به بیرون آمدند، و تا هفته قبل که بانی گستر بدلیل مسائل مالی و مدیریتی نتوانست مقابل حریف شیرازی خود در شیراز به میدان برود، همه و همه نشان دهنده وضعیت بحرانی در تیم بانی گستر نماینده جزیره کیش در لیگ دسته دو فوتبال کشور است.

حضور مونسان و هیئت همراه در دیدار بانی گستر با هف سمنان در هفته دوازدهم، خبر از حل مشکلات این تیم را داشت، ولی اینچنین نبود و این تیم همچنان با مشکلات مدیریتی و مالکیتی دست و پنجه نرم می‌کند. جزیره‌ای که با داشتن امکانات و زیرساخت‌های ورزشی مناسب که بسیاری از تیم‌های فوتبال آرزوی داشتن چنین امکاناتی را در شهر های خود دارند، امروز با چنین مشکلاتی مواجه است.

شاید وجود دست‌های پشت پرده در فوتبال کیش (طبق اخبار رسیده) و یا مستقل بودن هیئت فوتبال کیش که موجب نبود یک اساسنامه قانونی برای وضعیت این تیم در شروع فصل شده، باعث بروز چنین اتفاقات اسف باری در فوتبال کیش شده است. به هر حال آنچه که از شواهد برداشت می‌شود، ناتوانی هیئت فوتبال و مسئولان ورزشی سازمان منطقه آزاد کیش در حل بحران بانی گستر است و این نشان‌دهنده ضعف مدیریتی در هیئت فوتبال کیش می‌باشد و قطعاً این وقایع در کارنامه ورزشی آنها ثبت خواهد شد.

آقای پازوکی باید بداند که دوره گرفتن عکس یادگاری و قرار گرفتن در صفحه اول رسانه‌های کیش به پایان رسیده است و هستند کسانی که این فجایع ورزشی را پیگیری کنند و به اطلاع عموم برسانند.

با این شرایط و با توجه به قعر نشینی این تیم در گروه خود، در آینده‌ای نه چندان دور باید شاهد سقوط این تیم به دسته پایین تر رقابت‌های لیگ کشوری باشیم و به‌راحتی و با بی‌تدبیری مسئولان جزیره کیش امتیاز یک تیم لیگ دویی را از دست خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2783
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. متاسفم برای این فوتبال