• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

قرارداد خرید تجهیزات ترمینال جدید فرودگاه کیش منعقد شد

  • کد خبر : 11086
  • 10 خرداد 1397 - 3:26
قرارداد خرید تجهیزات ترمینال جدید فرودگاه کیش منعقد شد

قرارداد خرید تجهیزات مورد نیاز پروژه جدید ترمینال فرودگاه جزیره کیش با بخش خصوصی امضا شد.

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد روز چهارشنبه در حاشیه امضای این تفاهمنامه افزود: این قرارداد میان محمد ابراهیم انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه گذار بخش خصوصی به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال امضا گردید.
مصطفی خانزادی گفت: بر اساس این تفاهم نامه بخش خصوصی متعهد گردید تجهیزات لازم از قبیل چیلرها، هواسازها ، آسانسور، پله برقی و سیستم سرمایشی و گرمایشی مورد نیاز ترمینال جدید فرودگاه کیش را تامین کند.
وی اظهار داشت: همچنین بر اساس قرارداد دیگری خرید و تامین برخی تجهیزات فرودگاهی با شرکت ملزومات برقی به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال منعقد شد.
وی گفت: بر اساس این تفاهم نامه نیز بخش خصوصی متعهد گردید پل های تلسکوپی، سیستم انتقال بار مسافر، تابلوهای برق، سیستم شبکه آی تی، بی ام اس ، اعلام حریق و سیستم صوتی این فرودگاه را تهیه و نصب نمایند.
خانزادی یادآور شد: این قرارداد یک گام بسیار مهم در پیشرفت این پروژه می باشد و امیدواریم این طرح در زمانبندی ۱۸ ماهه خود به اتمام برسد.
به گزارش ایرنا، محمد ابراهیم انصاری لاری در دومین بازدید از ترمینال جدید در حال ساخت فرودگاه بین المللی کیش که اسفند ماه ۹۶ انجام شد عنوان کرد که طرح ترمینال فرودگاه کیش به مدت ۲ سال به دلیل کمبود اعتبار و مسایل مالی متوقف شده بود.
با انتصاب مدیر عامل سازمان منطقه آزاد برای شروع مجدد این طرح پیگیری های جدی صورت گرفت و طرح احداث ترمینال فرودگاه کیش در دیماه سال گذشته با جدیت بیشتری شروع فعالیت کرد.
این طرح که ۷۰ نفر نیروی کار در همه بخش های ساخت آن فعالیت می کنند براساس برنامه زمانبندی هفته دولت سال ۹۸ بهره برداری خواهد رسید.
برای احداث این طرح بین سه هزار تا سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است./ ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11086
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.