• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کشف ۱۱ کیلوگرم تریاک و انهدام یک باند توزیع موادمخدر در کیش

  • کد خبر : 11078
  • 10 خرداد 1397 - 2:58
کشف ۱۱ کیلوگرم تریاک و انهدام یک باند توزیع موادمخدر در کیش

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش از انهدام یک باند توزیع موادمخدر و دستگیری دو قاچاقچی در کیش خبر داد.

سرگرد میثم فرامرزیسرگرد میثم فرامرزی گفت: در راستای اقدامات مبارزه ای با قاچاقچیان و عناصر اصلی تهیه مواد مخدر در سطح جزیره کیش، ماموران این پلیس موفق به دستگیری احدی از عناصر اصلی توزیع کننده مواد مخدر به همراه یک قاچاقچی دیگر در کیش شدند.

وی افزود: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه تعدادی از سوداگران مرگ، اقدام به خرید و فروش مواد مخدر در جزیره کیش را دارند، مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرگرد فرامرزی در تشریح این خبر گفت: در این عملیات، عناصر اصلی توزیع کننده مواد مخدر که در حال جابجایی مواد بودند شناسایی و در یک اقدام ضربتی این سوداگران مرگ به همراه بیش از ۱۱ کیلوگرم انواع موادمخدر دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش تصریح کرد: مواد کشف شده شامل ۵ هزار و هفتصدو پنجاه گرم تریاک ، ۴ هزار و نهصد گرم حشیش و همچنین ۵۰ گرم شیره تریاک بوده است و متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

سرگرد میثم فرامرزی با توصیه به خانواده ها نسبت به مراقبت از فرزندان خود از آنان خواست، برای مقابله با این بلای خانمانسوز موارد مشکوک را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش در پایان گفتگو مجددا تاکید کرد که ماموران این فرماندهی با تلاش شبانه روزی اجازه نخواهند داد که عده ای با توزیع و ورود موادمخدر به جزیره زیبای کیش فضای پاک این منطقه را آلوده سازند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11078
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.