• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تحول و خلاقیت نه‌تنها فراموش نشده بلکه به‌شدت و با جدیت در حال پیگیری است

  • کد خبر : 11044
  • 08 خرداد 1397 - 18:26
تحول و خلاقیت نه‌تنها فراموش نشده بلکه به‌شدت و با جدیت در حال پیگیری است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بحث تحول و خلاقیت در کیش نه‌تنها فراموش نشده بلکه به‌شدت و با جدیت در حال پیگیری است، اما تا زیرساخت‌ها فراهم نشود، بهره عملی و ظهور و بروز ظاهری این اقدامات کمتر مشخص خواهد شد.

انصاری لاریبه گزارش کیشوند نیوز، هفتاد و نهمین جلسه شورای اداری جزیره کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن زاده امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و نمایندگان ادارات، نهادها و اصناف جزیره برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان یک ماه بسیار متفاوت است و اگر به آن چیزی که در باطن رمضان وجود دارد توجه کنیم، ماه بسیار پرفضیلتی است که امکان بهره بردن از مواهب الهی و نشانه‌های هدایت در آن بیشتر است، ماه رمضان، ماهی است که انسان در آن به خودش و دیگران کمتر ظلم می‌کند و به تقوا نزدیک‌تر می‌شود، که این اثر شأنی و وزنی این ماه است که ان‌شالله همه ما بتوانیم حداکثر بهره را از آن ببریم.

دکتر انصاری لاری در ادامه به گزارش‌های ارائه شده در حوزه‌های مخابراتی و نفتی جزیره کیش اشاره کرد و افزود: اگر قرار است در مسیر تحول و توسعه همه جانبه جزیره کیش پیش برویم به این زیرساخت‌ها نیاز جدی داریم، داشتن پایگاه استاندارد سوخت‌رسانی در سومین فرودگاه بزرگ کشور بحث بسیار مهمی است و در ایامی که رفت و آمد در فرودگاه زیاد می‌شود به مشکلات خیلی ظریفی برخورد می‌کنیم که بازتاب‌های خیلی بزرگی دارد.

وی ادامه داد: داشتن پایگاه استاندارد سوخت رسانی در عرصه صنعت هوانوردی کمک می‌کند که در داشتن فرودگاه استاندارد و ایمن و داشتن خطوط پروازی قوی، موثرتر عمل بکنیم، چنین چیزهایی است که باعث آمدن گردشگر بیشتر به جزیره کیش می‌شود و زمینه سازی لازم را برای ایجاد رونق اقتصادی پایدار در جزیره کیش به‌وجود می‌آورد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با اشاره به زیرساخت‌های مخابراتی موجود و لازم در جزیره کیش گفت: اگر قرار است به سمت شهر خلاق، دیجیتال و هوشمند برویم، بدون این زیرساخت‌ها امکان قدم برداشتن نیست و این زیرساخت‌ها باید فراهم بشوند.

وی افزود: بحث تحول و بحث خلاقیت در کیش نه‌تنها فراموش نشده بلکه به‌شدت و با جدیت در حال پیگیری است، اما تا زیرساخت‌ها فراهم نشود، بهره عملی و ظهور و بروز ظاهری این اقدامات کمتر مشخص خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به موارد و خدمات عمرانی مطرح شده توسط دکتر خانزادی(معاونت عمرانی سازمان) و محمدی(رئیس شرکت عمران، آب و خدمات) اشاره کرد و افزود: مجموع سازمان منطقه آزاد کیش همراه با فعالان بخش خصوصی و مردم جزیره کیش در زمینه‌های مختلف در حال تلاش و تکاپو هستند، هرچند که ممکن است شرایط اقتصادی کشور شرایط چندان مناسبی نباشد. امیدواریم که هم شرایط اقتصادی کشور بهبود پیدا کند و از این فراز و فرودی که پیش آمده است به سلامت عبور کنیم و هم جزیره کیش با ظرفیت و توانایی‌هایی که دارد بتواند در مسیر توسعه و تحول پیش برود و این جز با همدلی و وحدت میسر نمی‌شود.

 انصاری لاری افزود: امروز اگر در سطح ملی از بیرون(کشور) فشارهایی وارد می‌شود صلاح نیست که اگر حتی خطا و اشتباهی هم شده، نمک پاش زخم همدیگر باشیم، امروز از این شرایط جز با اتحاد و وحدت نمی‌توان عبور کرد.

وی در پایان به ضرورت وجود همدلی و وحدت در جزیره کیش اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در مجموع مدیریت جزیره، این همفکری و همدلی و وحدت وجود دارد و امید داریم که با کمک دوستان بتوانیم برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال ۹۷ را در حد توان پیش ببریم و بتوانیم آن‌طور که باید و شاید سهم خودمان را در اقتصاد ملی کشور، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و در خدمت مردم این جزیره ایفا کنیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11044
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.