• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

حضور مجدد رییس منطقه‌ای انجمن اورولوژی اروپا در بیمارستان کیش

  • کد خبر : 11024
  • 08 خرداد 1397 - 2:02
حضور مجدد رییس منطقه‌ای انجمن اورولوژی اروپا در بیمارستان کیش

پروفسور بابک جوان رییس منطقه ای انجمن اورولوژی اروپا در وین و نیویورک با هدف ویزیت بیماران و انجام اعمال جراحی از ۱۹ تا ۲۱ خرداد در بیمارستان کیش حضور خواهد یافت.

پروفسور بابک جوانروابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، راه اندازی مرکز بین المللی سرطان KCC را یکی از برنامه های در دست اقدام بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره به منظور توسعه گردشگری سلامت به بیماران داخلی و خارجی عمنوان کرده و گفته است: برای این هدف اقدامات مختلفی در زمینه بهره گیری از پزشکان مطرح، کادر درمانی متخصص و تجهیزات مناسب بر اساس استانداردهای مراکز درمانی پیشرفته دنیا در این بیمارستان انجام شده است.

گفته می شود حضور پروفسور بابک جوان از برجسته ترین پزشکان جهان و رییس منطقه ای انجمن اورولوژی اروپا در وین و نیویورک در بیمارستان جزیره کیش نیز از جمله برنامه های اجرایی در جهت راه اندازی مرکز درمانی سرطان در این منطقه آزاد است.

پروفسور جوان به منظور ویزیت بیماران و انجام اعمال جراحی از چهارشنبه ۱۹ خرداد تا جمعه ۲۱ خرداد در بیمارستان کیش پذیرای بیماران از نقاط مختلف کشورمان است.

رزومه پروفسور بابک جوان:

دکتر جوان متولد سال ۱۹۶۸ در شهر وین است.

وی تحصیلات عالی خود را ابتدا در دانشگاه پزشکی وین و سپس در دانشگاه هاروارد گذرانده است. بابک جوان در سن ۲۹ سالگی به رتبه پروفسوری و استادی دانشگاه نائل شد و در ادامه به معاونت دانشکده ارولوژی دانشگاه وین منصوب شد.

وی همچنین ضمن ریاست دانشگاه لیبر (Libre) در شهر بروکسل بلژیک، عهده دار مسئولیت استادی در دانشگاه نیویورک هم بوده است.

وی که در حال حاضر ریاست منطقه آی انجمن اورولوژی اروپا در وین و نیویورک را بر عهده دارد به عنوان یکی از نامدارترین متخصصان ارولوژی جهان، علاوه بر انجام موفق اعمال جراحی متعدد در سراسر دنیا، بیش از ۲۰۰ مقاله و چندین جلد کتاب نیز به رشته تحریر در آورده ‌است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11024
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.