• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تعامل با قطر برای ساخت پنج زمین استاندارد فوتبال در کیش

  • کد خبر : 10983
  • 06 خرداد 1397 - 11:24
تعامل با قطر برای ساخت پنج زمین استاندارد فوتبال در کیش

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش از تعامل با قطر برای ساخت پنج زمین استاندارد فوتبال در کیش خبرداد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با اشاره به حضور رئیس هیئت مدیره تیم السد قطر در کیش و برگزاری یک جلسه مشترک با مسئولان قطری گفت: سازمان منطقه آزاد کیش در صدد است تا با تعامل خوب با قطر بتوانیم پنج زمین استاندارد فوتبال برای میزبانی از تیم های ملی حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ در کیش ایجاد شود.

محمود افشار دوست ، نبود ترافیک را یکی از مزیت های مهم جزیره کیش برای میزبانی از تیم های جام جهانی برشمرد .

وی در خصوص حضور تیم های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲  قطر برای برگزاری اردوهای تدارکاتی در کیش گفت: فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تصمیم گیرنده برای مکاتبات بین ایران و قطر در این خصوص هستند.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با اشاره به زیرساخت های ورزشی در رشته های مختلف در کیش، گفت: با توجه به حضور تیم های مختلف ورزشی در کیش برای برپایی اردوهای تدارکاتی، مجموعه مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش به دنبال توسعه زیرساخت های ورزشی است.

محمود افشار دوست با اشاره به پایان لیگ برتر فوتبال در کشور، حضور بازیکنان تیم های باشگاهی در تیم ملی برای رقابتهای جام جهانی را یکی از علت های برگزار نکردن اردوهای تدارکاتی برشمرد و گفت: جزیره کیش آماده میزبانی از تیم های فوتبال و هم چنین دیگر رشته های ورزشی است.

وی سفر تیم ها به خارج از کشور برای برگزاری اردوهای تدارکاتی را رقابت با تیم های کشورهای دیگر دانست و افزود: با برنامه ریزی می توان دیدارهای تدارکاتی تیم های داخلی را در زمان اردو در جزیره کیش برگزار کرد.

محمود افشار دوست  با اشاره به بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: اردوی تیم های کبدی و برخی تیم ها در کیش برگزار شد و این آمادگی در کیش برای برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های مختلف ورزشی حاضر در رقابتهای آسیایی  وجود دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10983
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.