• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مراسم تودیع و معارفه مدیران ورزشی موسسه ورزش و تفریحات سالم برگزار شد

  • کد خبر : 10956
  • 04 خرداد 1397 - 10:04
مراسم تودیع و معارفه مدیران ورزشی موسسه ورزش و تفریحات سالم برگزار شد

فرشاد کوشا رییس هیات مدیره موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، در آیین تودیع و معارفه مدیران ورزشی این موسسه از بازگشت رونق به ورزش کیش و توسعه گردشگری ورزشی خبر داد.

در آیین تودیع و معارفه مدیران ورزشی و مالی موسسه ورزش و تفریحات سالم که با حضور فرشاد کوشا رییس هیات مدیره موسسه ورزش و تفریحات سالم، محمود افشار دوست سرپرست این موسسه، بهرام افشارزاده مشاور ورزش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و حسین آسمانی عضو هیات مدیره این موسسه برگزار شد فرشاد کوشا با اشاره به بهره گیری از تجارب پیشکسوتان در زمینه توسعه ورزش جزیره کیش گفت: نیروی انسانی متخصص و با تجربه سرمایه های اصلی هر سازمانی هستند و در زمینه ورزش نیز ضمن اصلاح ساختار با استفاده از افراد کار آمد و پیشکسوتان ورزشی تلاش می کنیم نشاط و پویایی به بدنه ورزش کیش باز گردد.

رییس هیات مدیره موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، گسترش فرهنگ ورزش در بین شهروندان جزیره کیش را از برنامه های این موسسه برشمرد و افزود: ترغیب شهروندان به ورزش کردن در دو بخش همگانی و قهرمانی علاوه بر افزایش شادی و سلامتی در جامعه با پرورش جوانان این جزیره در رشته های مختلف ورزشی راه را برای حضور آنان در عرصه های قهرمانی در رده های ملی و بین المللی باز می کند.

وی تاکید کرد: جزیره کیش به پشتوانه ظرفیت های طبیعی، امکانات ورزشی و قوانین مناطق آزاد می تواند به قطب ورزش کشور و منطقه تبدیل شود و با توجه به اینکه تردد ورزشکاران به این منطقه آزاد کشور نیاز به اخذ ویزا ندارد توسعه گردشگری ورزشی به عنوان یکی از راه های کسب درآمد پایدار در دستور کار موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش قرار دارد.

محمود افشار دوست سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش هم در این نشست با تقدیر از تمامی مدیرانی که برای توسعه ورزش کیش تلاش کردند از فعالان این حوزه خواست در سایه وحدت و همدلی برای ارتقاء فعالیت ها و جذب گردشگر ورزشی تلاش کنند.

گفتنی است در پایان این نشست ضمن تقدیر از خدمات مدیران قبلی، محمود قائدی فرد به عنوان سرپرست مدیریت مالی و اداری و عزیزالله فرضی پور به عنوان مدیرتفریحات سالم و نظارت بر اماکن تفریحی معرفی شدند و علی اسدی پویا نیز در سمت مدیر توسعه ورزش و نظارت بر هیئت ها ابقا شد./روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10956
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.