• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

فتح خرمشهر بارزترین جلوه‌های نصرالهی بود

  • کد خبر : 10946
  • 03 خرداد 1397 - 11:16
فتح خرمشهر بارزترین جلوه‌های نصرالهی بود

فرمانده انتظامی ویژه کیش در پیام تبریک فرا رسیدن سالروز آزادسازی خونین شهر، این پیروزی را بارزترین جلوه‌های نصرالهی دانست.

بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، فرمانده انتظامی ویژه کیش در پیام تبریکی این روز را به فرماندهی معظم کل قوا، رزمندگان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدا و مردم ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

متن کامل پیام تبریک سرهنگ “رحیم جهانبخش” فرمانده انتظامی ویژه کیش به شرح ذیل است:

روز سوم خرداد ۱۳۶۱ یکی از بارزترین جلوه‌های نصرالهی و یکی از مهمترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.

این فتح مبین، دفاع مقدس را وارد مرحله نوینی کرد و برای اولین بار از شروع جنگ تحمیلی ایران در موضع قدرت قرار گرفت.

در ادامه این پیام آمده است:

در زمانی که قدرت مادی و تسلیحاتی در دنیا حرف اول را می زد رزمندگان ما به رهبری امام عصر خود با تکیه بر قددتی که داری سه رکن خدا ، استقامت و پایداری و امداد غیبی بود توانستند حماسه فتح خرمشهر را به وجود آورند و برخلاف باور جهانیان و بعثیان متجاوز که عده و تسلحیات نظامی را رمز پیروزی و قدرت می دانستند خرمشهر را بار دیگر به آغوش میهن اسلامی برگردانند.

آزادی خرمشهر نتیجه وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح کشور،ارتش، سپاه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم نیروهای بسیج بود، که باعث شد تمامی معادلات، باورها و ذهنیت‌هائی را که در مورد توانایی و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی وجود داشت تغییر داده و نصرت‌الهی را نصیب این ملت کند.

رزمندگان اسلام با حماسه‌آفرینی خود به جهانیان نشان دادند که فتح خرمشهر فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزشهای ناب اسلامی و اعتقادی بود.

در پایان بیانیه فرمانده انتظامی ویژه کیش خطاب به ملت عزیز ایران آمده است:

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت سالروز این نصر بزرگ الهی به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس، توفیقات همگان را در مسیر معرفی و پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی ویژه کیش
سرهنگ رحیم جهانبخش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10946
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.