• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

آغاز طرح تعویض سیم کارت های تله کیش به ۴G /ورود سیمکارت های اعتباری به بازار در آینده ای نزدیک (+تصاویر)

  • کد خبر : 10885
  • 31 اردیبهشت 1397 - 14:08
آغاز طرح تعویض سیم کارت های تله کیش به ۴G /ورود سیمکارت های اعتباری به بازار در آینده ای نزدیک (+تصاویر)

اولین سیم کارت ۴G تلفن همراه کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به یکی از مشترکان تحویل داده شد.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با حضور دکتر انصاری لاری، جمعی از معاونان سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل اپراتور تله کیش و اعضای شورای شهر جزیره، اولین سیم کارت ۴G اپراتور تله کیش راه اندازی و به یکی از مشترکان تحویل داده شد.

محسن بهداری مدیرعامل اپراتور تله کیش با اشاره به تاکید دکتر انصاری لاری در خصوص ارتقاء شبکه اپراتوری کیش گفت: در پی این دستور از بدو فعالیت در این شرکت، توسعه تجهیزات و افزایش خدمات سیم کارت های کیش را در دستور کار قرار دادیم و امروزشاهد ارتقاء سیم کارت های اپراتور تله کیش به ۴G  هستیم.

وی افزود: مشترکان تلفن همراه کیش از یکم خرداد ۹۷ تا ۳۱ خرداد سالجاری فرصت دارند با مراجعه به پرتال telekish.ir به صورت غیر حضور نسبت به تعویض سیم کار خود اقدام کنند و یا به صورت حضوری به شرکت تله کیش واقع در خیابان سنایی، جنب میدان ماشه و دفاتر پیشخوان دولت جنب بازار ونوس و روبروی بازار پارس خلیج مراجعه و نسبت به تحویل سیم کارت قدیمی و دریافت سیم کارت ۴G اقدام کنند.

بهداری در ادامه گفت: ارائه خدمات اینترنت۴G  به مشترکان از یکم تیرماه سال جاری آغاز می شود و مشترکان می توانند از خدمات رومینگ در ۱۱۰ کشور نیز بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه خدمات اینترنت سیم کارت های کیش با تعرفه ای کمتر از دیگر اپراتورها ارائه می شود تصریح کرد: علاوه بر هزینه، آنتن دهی مناسب نیز یکی از دغدغه های مشترکان است که با تغییر سیم کارت و ارتقاء سیستم ها این مشکلات نیز رفع می شود.

مدیرعامل اپراتور تله کیش، ارائه خدمات سازمانی را از دیگر مزیت های سیم کارت کیش برشمرد  و افزود: اپراتور تله کیش این توانمندی را دارد که خدمات ویژه ای مانند اختصاص شماره های یک تا سه رقمی به ارتباطات درون سازمانی ارائه دهد.

گفتنی است بنابر اعلام مدیرعامل شرکت تله کیش با هدف تامین رفاه شهروندان جزیره کیش، مشترکانی که سیم کارتشان قطع و یا دارای بدهی است می توانند با پرداخت ۵۰ درصد بدهی خود و بخشودگی مابقی بدهی، نسبت به راه اندازی مجدد سیم کارتشان اقدام کنند.

انصاری لاری: ورود سیمکارت های اعتباری به بازار در آینده ای نزدیک 

در این مراسم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه اپراتور تله کیش دومین اپراتور ثبت شده کشور است گفت: با وجود پیشرو بودن جزیره کیش در فعال سازی اپراتور تلفن همراه اما شاهد عقب افتادگی خدمات دهی سیم کارت کیش بودیم که با حضور مدیریت جدید شرکت تله کیش و به پشتوانه فعالیت کارکنان توانمند در مدت زمان چهار ماه شاهد راه اندازی نسل چهارم تلفن همراه توسط اپراتور تله کیش هستیم.

دکتر انصاری لاری افزود: از بدو فعالیت در این جزیره با نگاهی استراتژیک به این منطقه آزاد در تلاش هستیم جزیره کیش که همواره نامزد عنوان شهر هوشمند در کشور بوده به جایگاه واقعی خود با کارکردهای حقیقی در این زمینه دست یابد.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای هوشمند سازی جزیره کیش تاکید کرد: ارتقاء سیم کارت تلفن همراه کیش به عنوان یکی از مهمترین زیر ساخت های هوشمند سازی در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد هستیم ظرفیت و سرعت تلفن همراه کیش به ۴G تغییر یافته است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با توسعه خدمات دهی سیم کارت های کیش، مشترکان تله کیش ضمن استفاده از خدمات ارتباطی، پیامکی و اینترنت نسل چهارم می توانند از خدمات رومینگ در ۱۱۰ کشور نیز بهره مند شوند.

دکتر انصاری لاری توسعه فعالیت های شرکت تله کیش با راه اندازی سیم کارت های اعتباری و ارائه خدمات اینترنتی ارزان تر به سراسر کشور توسط سیم کارت تلفن همراه کیش را از دیگر اقداماتی برشمرد که در دستور کار قرار دارد و تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد شبکه تلفن همراه کیش با اجرای طرح های پیشرو به عنوان زیر ساختی برای ایجاد در آمد پایدار در جزیره کیش و خدمات دهی شایسته به این منطقه آزاد کشور و سراسر کشور فعالیت کند.

گفتنی است مشترکان اپراتور تله کیش از یکم تا ۳۱ خرداد سالجاری فرصت دارند نسبت به تعویض سیم کارت قدیمی با سیم کارت۴G اقدام کنند. خدمات دهی اینترنت ۴G از یکم تیر برای مشترکان تله کیش در جزیره آغاز می شود.













لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10885
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.