• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اخبار مسابقات ورزشی در ماه مبارک رمضان + برنامه کلی مسابقات

  • کد خبر : 10873
  • 30 اردیبهشت 1397 - 22:08
اخبار مسابقات ورزشی در ماه مبارک رمضان + برنامه کلی مسابقات

مسابقات ورزشی به مناسبت ماه مبارک رمضان در دو بخش آقایان و بانوان در رشته های مختلف آغاز شد.

آغاز رقابتهای فوتسال جام رمضان
رقابت های فوتسال جام رمضان از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه به همت هیئت فوتبال موسسه ورزش در سالن چند منظوره المپیک آغاز شد.

در این رقابت ها ۲۴ تیم در ۴ گروه ۶ تیمی حضور دارند که در مرحله مقدماتی به صورت دوره ای به رقابت می پردازند و در پایان از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم صعود می کند.

این مسابقات از ساعت ۲۱ شب گذشته بین دو تیم مرکز تجاری و صیادان آغاز شد و ساعت ۲۲ تیم های عابدآریا و برج دوقلو به مصاف هم رفتند.

 از ساعت ۲۳ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه آزاد و در دیدار پایانی روز اول هم از ساعت ۲۴ تیم های پرشین و عرفان اقتدار به مصاف یکدیگر رفتند.

آغاز رقابتهای تیراندازی با تفنگ جام رمضان
رقابت های تیراندازی باتفنگ آقایان و بانوان جام رمضان شب گذشته در سالن تیراندازی مجموعه المپیک با حضور ۳۰ ورزشکار از ساعت ۲۱ آغاز شد.
این رقابتها به صورت همگانی و جهت استعدادیابی در سه مرحله انجام می شود.

مرحله اول دیشب و امشب مورخ ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه می یابد و علاقه مندان می توانند رأس ساعت ۲۱ به سالن تیراندازی واقع در مجموعه المپیک مراجعه کنند.

در روزهای پنجم، هفتم و هشتم خرداد ماه مرحله دوم آغاز می شود که از هر مرحله ۳ نفر به دور پایانی راه خواهند یافت و مرحله پایانی و فینال بین ۶ ورزشکار برتر انجام می شود.

آغاز رقابتهای والیبال آقایان و بانوان جام رمضان

رقابتهای والیبال آقایان و بانوان گرامیداشت ماه مبارک رمضان از روز ۲۹ اردیبهشت ماه در سالن خلیج فارس مجموعه المپیک کیش به همت هیئت والیبال موسسه ورزش آغاز شد.

رقابتهای والیبال آقایان جام رمضان در سه رده سنی نونهالان،بزرگسالان و پیشکسوتان که ۳تیم در رده نونهالان، ۶تیم رده پیشکسوتان و ۱۴تیم در رده بزرگسالان در ۳گروه باهم به رقابت می پردازند.

دیدارهای افتتاحیه رقابت های والیبال بانوان و آقایان روز گذشته در سالن خلیج فارس انجام شد.
در روز نخست رقابت های والیبال جام رمضان که روز گذشته در بخش بانوان و آقایان برگزار شد، در بخش بانوان تیم های ساحل و المپیک به مصاف یکدیگر رفتند که با پیروزی ۲ بر ۱ تیم المپیک به پایان رسید.

در بخش نونهالان پسر تیم خلیج فارس ۲ بر ۱ از سد تیم امید کیش گذشت و در بخش بزرگسالان دو دیدار انجام شد که در پایان تیم رویامال ۲ بر صفر سانچی را شکست داد و تیم لی کوک اسپرتیف نیز با نتیجه ۲ بر صفر از سد تبلیغات افق گذشت و پیروز میدان شد.

در ادامه رقابتها شب گذشته ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۱:۳۰ تیمهای هامان پرشین_کیش مصالح و ۲۲:۳۰ امید – تبلیغات افق به رقابت پرداختند.

مسابقات بانوان نیز با حضور ۴تیم از ساعت ۱۶بین دو تیم ساحل و المپیک آغاز می شود.

لازم به ذکر است این دوره از رقابتها ۴نفره و به صورت دوره ای انجام می شود که پس از بازیهای مقدماتی ۴تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و به صورت ضربدری بازی می کنند.

 

برنامه کامل مسابقات ورزشی آقایان در ماه مبارک رمضان


برنامه کامل مسابقات ورزشی بانوان در ماه مبارک رمضان

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر شماره تلفن ۴۴۴۲۲۵۱۱ موسسه ورزش و تفریحات سالم تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10873
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.