• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

معرفی نفرات برتر مسابقات نجات غریق ساحلی و استخری قهرمانی کشور

  • کد خبر : 10741
  • 23 اردیبهشت 1397 - 12:38
معرفی نفرات برتر مسابقات نجات غریق ساحلی و استخری قهرمانی کشور

نفرات برتر مسابقات نجات غریق ساحلی و استخری قهرمانی کشور به میزبانی جزیره کیش معرفی شدند.

به گزارش کیشوند نیوز، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های نجات غریق قهرمانی مردان کشور در جزیره کیش با حضور ۳۰۰ نفر از ورزشکاران کشور در دو بخش ساحلی و استخری برگزار شد و در پایان دو روز مسابقه و در مجموع امتیازی، تیم‌های استان تهران و البرز با کسب امتیاز ۵۳ به صورت مشترک عنوان نخست را بدست آوردند، تیم توابع تهران با ۳۹ امتیاز دوم شد و تیم بوشهر با کسب ۳۶ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

بخش ساحلی در ۳ ماده پرچم در ساحل، ۹۰ متر سرعت انفرادی و ۴ در ۹۰ متر امدادی تیمی برگزار شد:

در بخش ۴ در ۹۰ متر تیم خراسان رضوی (صادقی، قاسمی طوس، قنبرزاده، کاشف تبریزیان) عنوان نخست را کسب کرد، تیم هرمزگان (ارتنگ، آشوبی، نجفی، درویشی) جایگاه دوم را بدست آورد و تیم بوشهر (برازجانی، دریایی نژاد،قائد زاده، برازجانی) در سکوی سوم ایستاد.

در بخش ۹۰ متر سرعت در ساحل فرشاد اداوی از استان البرز به عنوان نخست دست یافت، رضا قاسمی از استان تهران دوم شد و سید رضا کاشف تبریزیان از خراسان رضوی جایگاه سوم را بدست آورد.

در بخش پرچم در ساحل نیز میلاد برازجانی از بوشهر جایگاه نخست را به خود اختصاص داد، رضا قاسمی از تهران دوم شد و فرشاد ادواری از استان البرز عنوان سوم را بدست آورد.

بخش استخری نیز در ماده های  ۲۰۰ متر با مانع، ۵۰ متر حمل آدمک با تیوپ، ۱۰۰ متر حمل آدمک با پای غواصی، ۴ در ۲۵ متر حمل آدمک برگزار شد:

 در بخش ۲۰۰ متر با مانع امیرعباس امرالهی از توابع تهران اول شد، سعید آشتیانی از تیم تهران جایگاه دوم را بدست آورد و احسان شفائیان از البرز جایگاه سوم را بدست آورد.

در بخش ۵۰ متر حمل آدمک با تیوپ و پای غواصی بهشاد علیزاده از تیم مازندران جایگاه نخست را به خود اختصاص داد، پوریا شفیعی از تیم البرز دوم شد و پدرام مالدار از تیم توابع تهران عنوان سوم را بدست آورد.

در بخش ۱۰۰ متر حمل آدمک با پای غواصی خشایار حسینیان از تیم البرز اول شد، بهشاد علیزاده از تیم مازندران عنوان دوم را بدست آورد و پوریا مالدار از تیم توابع تهران جایگاه سوم را کسب کرد.

در بخش ۴ در ۲۵ متر حمل آدمک تیم تهران جایگاه نخست را بدست آورد، تیم البرز دوم شد و تیم فارس عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش پرتاب طناب تیم بوشهر اول شد، تیم خراسان رضوی عنوان دوم را به خود اختصاص داد و تیم کردستان جایگاه سوم را بدست آورد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10741
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.