• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

جزیره کیش تا سه سال آینده میزبان تور جهانی والیبال ساحلی خواهد بود

  • کد خبر : 1070
  • 25 مهر 1395 - 9:11
جزیره کیش تا سه سال آینده میزبان تور جهانی والیبال ساحلی خواهد بود

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با توجه به میزبانی شایسته ایران در تور جهانی کیش، میزبانی این مسابقات به مدت سه سال را به جزیره کیش واگذار کرد. به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهمن ماه سال ۹۴ ایران برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش بود و […]

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با توجه به میزبانی شایسته ایران در تور جهانی کیش، میزبانی این مسابقات به مدت سه سال را به جزیره کیش واگذار کرد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهمن ماه سال ۹۴ ایران برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش بود و به دلیل برگزاری شایسته این رقابت‌ها، میزبانی این مسابقات به مدت سه سال به کشورمان داده شد.

دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال درباره دومین دوره تور جهانی در ایران گفت: فدراسیون جهانی والیبال سطح برگزاری این رقابت ها را به سه ستاره افزایش داد. امسال جایزه نقدی تور جهانی کیش (۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه) نیز ۲۵ هزار دلار افزایش یافت و به ۱۰۰ هزار دلار رسید.

تور جهانی کیش نخستین دوره رقابت‌های ساحلی جهان در سال ۲۰۱۷ است.

نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در کیش از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه سال ۹۴ برگزار شد و تیم‌های قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک – پیوتر کانتور) مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1070
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.