• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نخستین پرواز مستقیم کیش – سنندج انجام شد / به‌زودی پروازهای اراک و شاهرود هم راه اندازی می شوند

  • کد خبر : 1067
  • 25 مهر 1395 - 8:23
نخستین پرواز مستقیم کیش – سنندج انجام شد / به‌زودی پروازهای اراک و شاهرود هم راه اندازی می شوند

نخستین پرواز مستقیم کیش به سنندج ، روز گذشته در فرودگاه بین‎المللی سنندج به زمین نشست. این خط پروازی با هدف ارائۀ خدمات پروازی و تسهیل در امور مسافرت هوایی استان کردستان ۴ پرواز(رفت و برگشت) کیش- سنندج و بالعکس ایجاد شده است. قرار است این پرواز در قالب چهار پرواز هفتگی رفت و برگشت، […]

نخستین پرواز مستقیم کیش به سنندج ، روز گذشته در فرودگاه بین‎المللی سنندج به زمین نشست.

این خط پروازی با هدف ارائۀ خدمات پروازی و تسهیل در امور مسافرت هوایی استان کردستان ۴ پرواز(رفت و برگشت) کیش- سنندج و بالعکس ایجاد شده است.

قرار است این پرواز در قالب چهار پرواز هفتگی رفت و برگشت، توسط شرکت هواپیمایی کیش‌ایر انجام شود.

با پیگیری های صورت گرفته مسئولین کردستان، افزایش پرواز در دستور کار شرکت کیش ایر قرار گرفت و ۴ پرواز هفتگی (رفت و برگشت) در روزهای شنبه و سه شنبه (ساعت ورود ۹ صبح و ساعت خروج ۱۰ صبح) به پروازهای فرودگاه سنندج افزوده شد.

پرواز سنندج به جزیره کیش و بالعکس، با یک فروند هواپیمای MD متعلق به شرکت هواپیمایی کیش ایر صورت می گیرد.

‌مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر ضمن ابراز خرسندی از برقراری راه پروازی سنندج به کیش از آغاز پروازهای کیش ایر به اراک و شاهرود در آینده نزدیک خبر داد.

‌کاپیتان محمدتقی جدیدی دراین‌باره به خبرنگار ایسنا، گفت: در راستای رشد گردشگری جزیره کیش و با توجه به اینکه گسترش خطوط هوایی این منطقه مهم گردشگری ازجمله رسالت‌های کیش ایر به شمار می‌رود، پرواز کیش به سنندج و بالعکس برقرار شد.

وی افزود: ازآنجایی‌که ما موظف هستیم که هر چه در توان داریم را در جهت رشد گردشگری کیش به کار بیندازیم، لذا خط پروازی سنندج افتتاح شد تا هم‌وطنانمان بتوانند در این استان نیز راحت و آسان به کیش سفر کنند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر از درخواست‌های تازه استان‌های دیگر برای برقراری خط پروازی به کیش خبر داد و اظهار کرد: ازآنجایی‌که اغلب استان‌های کشور توسط کیش ایر به کیش متصل شده‌اند، تلاش داریم که سایر بخش‌ها را نیز مرتبط کنیم. بر همین اساس بر روی تقاضاهایی که از سایر شهرها به دست ما می‌رسد، کار می‌کنیم و با آغوش باز چنین مواردی را پذیرا هستیم.

وی تصریح کرد: درخواست‌هایی از سوی شهر شاهرود و اراک نیز برای برقراری پرواز وجود دارد که ان‌شاءالله در آینده بسیار نزدیک انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بدیهی است که وجود خطوط هوایی مختلف به تمام شهرهای کشور یکی از بخش‌های مهم و زیرساخت‌های اساسی گردشگری است لذا ما برای اجرای آن نهایت تلاش خود را به کار می‌بریم.

وی عدم افزایش قیمت بلیط های کیش ایر را یک الزام خواند و گفت: طبق دستور مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش، ماتحت هیچ شرایطی حتی در زمان‌های شلوغ نظیر نوروز نیز نرخ قیمت‌ها را افزایش نمی‌دهیم و تعرفه را ثابت کرده‌ایم، زیرا این امر موجب اعتماد گردشگران و تأثیر بر اقتصاد جزیره می‌شود.

نخستین پرواز کیش به سنندج توسط کاپیتان جدیدی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر در راستای گشایش این خط هوایی انجام شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1067
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.