• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

خروج از توافق هسته‌ای رسوایی بزرگ برای آمریکایی‌هاست

  • کد خبر : 10691
  • 21 اردیبهشت 1397 - 16:17
خروج از توافق هسته‌ای رسوایی بزرگ برای آمریکایی‌هاست

امام جمعه کیش با اعلام این که خروج آمریکا از توافق هسته‌ای رسوایی بزرگ برای آمریکایی‌ها است، افزود: این یک نوع عهدشکنی و مخالفت با قوانین بین المللی است.

به گزارش کیشوند نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جزیره کیش با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود هنگام خروج از برجام حرف‌های بسیار سبک، زشت و سخیفی را مطرح کرد که مجموعه‌ای از تهمت و افترا نسبت به ملت ایران اسلامی بود و به فرموده مقام معظم رهبری بیش از ده دروغ آشکار در این سخنان وجود داشت.

وی ادامه داد: علت اصلی خصومت و مخالفت شدید آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست آمریکایی‌ها از ایران است، آنها می‌خواهند نظام جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند و مجدداً بر کشور و ذخایر ما تسلط پیدا کنند.

حجت‌الاسلام حسن زاده با اعلام اینکه خروج آمریکا از توافق هسته‌ای رسوایی بزرگ برای آمریکایی‌ها است، افزود: این یک نوع عهدشکنی و مخالفت با قوانین بین المللی است، آمریکا که ادعای حرکت در چهارچوب قوانین بین المللی را دارد، خودش آن توافقی که مورد تایید جامعه بین الملل است را نقض می‌کند و این ننگی برای آمریکایی‌ها است.

وی تصریح کرد: مسئولان کشور پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با خروج آمریکا از برجام و تامین کالاهای اساسی و ارز مورد نیاز تولیدکنندگان برای تهیه مواد اولیه را انجام داده‌اند و ان‌شالله کشور از این لحاظ مشکل نخواهد داشت.

خطیب نماز جمعه کیش در رابطه با تبعات خروج آمریکا از برجام گفت: پیامدها و تبعات خروج آمریکا از برجام برای خود آمریکایی‌هاست، اگرچه با خروج آمریکا از برجام تحریم‌های سابق که نفت و ساختار مالی کشور را هدف قرار داده بودند، برمی‌گردند، اما یکی از پیامدهای این حرکت، عمیق تر شدن شکاف بین آمریکا و اروپا است.

وی ادامه داد: ایجاد دو دستگی در خود آمریکا نیز از دیگر پیامدهای خروج از برجام است و بسیاری از مسئولان و نخبگان این کشور نسبت به ترامپ واکنش منفی نشان دادند و این رئیس‌جمهور نمی‌تواند شکاف عمیقی که در کشور به وجود می‌آید را التیام بخشد.

خطیب نماز جمعه کیش با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه و پاسخ قاطع این کشور گفت: سوریه در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی بیش از ۵۰ موشک را به مناطق جولان اشغالی روانه کرد، این پاسخ موشکی سوریه در ۵۰ سال اخیر از لحاظ شدت و گستردگی بی‌سابقه بوده است که نشان از قدرت بسیار خوب نیروهای مقاومت دارد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با تأکید بر اینکه‌ دوران بزن در رو به پایان رسیده است و امروز مقاومت قدرتمندتر از هر روز دیگر است، افزود: موشک‌های شلیک شده به اهداف نظامی حساس اسرائیل اصابت کرده است که این باز هم نشان از قدرت نیروهای مقاومت دارد و نشان می‌دهد گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی که تبلیغات آنرا می‌کنند، قابل فروریختن است.

وی در پایان روز بین‌المللی خانواده و پاسداشت زبان فارسی و قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان را به مسلمانان جهان و ایران اسلامی تبریک گفت و خاطرنشان کرد: امید است با آمادگی کامل به استقبال این ماه بزرگ رفته و مشمول رحمت و غفران الهی شویم.

پس از برگزاری نمازجمعه، مردم و مسئولان با حضور در مقابل مصلای کیش با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل و آتش زدن برجام به همراه پرچم‌های اسرائیل و آمریکا، پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ و خروج آمریکا از برجام را دادند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10691
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.