• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

وظیفه معلم ساختن انسان‌های صالح، مؤمن و متدین است/ مسکن معلمان در جزیره کیش باید در شأن آنها باشد

  • کد خبر : 10599
  • 14 اردیبهشت 1397 - 17:38
وظیفه معلم ساختن انسان‌های صالح، مؤمن و متدین است/ مسکن معلمان در جزیره کیش باید در شأن آنها باشد

امام جمعه کیش وظیفه رسیدگی به وضعیت معیشت و مسکن معلمان را از وظایف مسئولان خواند و گفت: مسکن اساتید و معلمان در جزیره کیش باید در شأن آنها باشد.

به گزارش کیشوند نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت روز معلم و تبریک این روز خدمت معلمان و اساتید جزیره کیش گفت: وظیفه معلم ساختن انسان‌های صالح، مؤمن و متدین است و این یک وظیفه بسیار سنگین و حساس است که برعهده آنها قرار گرفته است، بنابراین معلمان و اساتید باید در هدف‌گذاری‌هایشان در زمینه تعلیم و تربیت بدانند که هدف اصلی آنها تربیت انسان‌های مومن و متدین باشد.

وی افزود: از سوی دیگر مسئولان هم نسبت به اساتید و معلمان وظایفی دارند که وظیفه آنها رسیدگی به وضعیت معیشت به طور عام، و مسکن به طور خاص است و مسکن اساتید و معلمان در جزیره کیش باید در شأن آنها باشد.

خظیب نماز جمعه کیش با تبریک روز شورا به اعضای شورای شهر جزیره کیش گفت: در این مدت شاهد حضور فعال اعضای شورای شهر در مراسمات مختلف اجتماعی هستیم، شورا یک ظرفیت بسیار خوب برای حل بسیاری از مشکلات جاری مردم است و انتظار داریم که مسئولان محترم منطقه آزاد از این ظرفیت عظیم و مردمی استفاده لازم را ببرند.

حجت‌الاسلام حسن زاده روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به پرسنل هلال احمر جزیره کیش تبریک گفت.، وی در پیایان نیز از مردم جزیره کیش به خاطر حضور پرشور در اعیاد شعبانیه تشکر کرد.

لازم به ذکر است که دکتر علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور بعد از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به سخنرانی پرداخت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10599
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.