• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

بانی گستر کیش در بلاتکلیفی مدیریتی

  • کد خبر : 1053
  • 23 مهر 1395 - 0:02
بانی گستر کیش در بلاتکلیفی مدیریتی

بانی گستر کیش تنها نماینده فوتبال جزیره کیش در لیگ دو، هم چنان در گرداب عدم مدیریت به تیمداری ادامه می دهد. به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از فرتاک ورزشی، هر روز خبرهای تازه ای از باشگاه بانی گستر کیش به گوش می رسد و احکام پشت احکام از سوی مالک باشگاه صادر […]

بانی گستر کیش تنها نماینده فوتبال جزیره کیش در لیگ دو، هم چنان در گرداب عدم مدیریت به تیمداری ادامه می دهد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از فرتاک ورزشی، هر روز خبرهای تازه ای از باشگاه بانی گستر کیش به گوش می رسد و احکام پشت احکام از سوی مالک باشگاه صادر می گردد و با صدور هر حکمی، یکی ابقاء و دیگری برکنار و حکم قبلی نیز ملغی می شود تا هم چنان این تیم در بحران مدیریتی بسر ببرد.

یک روز حکم تام الاختیار بودن دکتر ابراهیم ربطی صادر می شود و روز بعد محمودپازوکی مسئولیت را بر عهده می گیرد و روز دیگر یکی دیگر این مسئولیت را عهده دار می شود و این قصه هم چنان ادامه دارد.

آخرین خبر هم از این باشگاه که به گوش رسیده است، این باشگاه قصد دارد عطای کار را به لقایش ببخشد و دور فوتبال را خط قرمز بکشد ولی خبر ندارد که قبل از این که بخواهد به این امر مبادرت ورزد باید تکلیف بدهی های سال گذشته و هزینه های سال جاری را مشخص و پرداخت نماید.

آقای دکتر علاقمند باید این را بداند که این رفتارها بازی کردن با آبرو و اعتبار کیش است، کیش نگین گردشگری کشور و دارای نام و اعتباری فراملی است و قرار نیست عده ای بخواهند با هر موضوع و بهانه ای نام این جزیره زیبا را که الگوی مدیریتی در سطح کشور می باشد را زیر سوال ببرند.

این که باشگاه بانی گستر و مالک آن با چه نیت و هدفی به امر تیمداری پرداخته اند کاری نداریم و حضور آنها را در فوتبال و توجه به امر ورزش ارج می نهیم و قبول هم داریم  و شکی هم نداریم که در مسیر طی شده، مدیریت خیلی اذیت شده است و  این را هم می دانیم  که کاسه صبر  مالک بانی گستر لبریز شده است، ولی قبول داشته باشید که روند تیمداری و مدیریت یک باشگاه ورزشی آنهم فوتبال بسیار متفاوت با یک شرکت خصوصی بوده نمی شود از  یک زاویه به آن نگاه کرد و این را بدانید در امر ورزش، نگاه از بالا به پایین بی مورد و مردود است.

جان کلام این که زمزمه هایی به گوش میرسد که این تیم در حال انحلال است که امیدواریم این گونه نباشد ولی اگر قرار بر این است این اتفاق بیفتد پس باید از مسیر قانونی صورت بگیرد و پس از تصفیه با عوامل فعلی و گذشته، این  اقدام صورت بگیرد تا خدای ناکرده نه اعتبار شرکت بانی گستر زیر سوال برود و نه به اعتبار جزیره کیش که همواره الگو بوده است خدشه ای وارد بشود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1053
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.