• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ارتقاء سیمای ظاهری ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره در سال جدید

  • کد خبر : 10523
  • 07 اردیبهشت 1397 - 12:49
ارتقاء سیمای ظاهری ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره در سال جدید

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، بهبود سیمای بصری ناوگان حمل و نقل عمومی کیش را یکی از اقدامات تاثیرگذار در ارتقاء کیفیت منظر شهری دانست.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی شرکت عمران،آب و خدمات منطقه آزاد کیش، دکتر محمدی ضمن اشاره به اینکه سالانه بیش از یک و نیم میلیون نفر به جزیره کیش سفر می کنند و در بدو ورود از فرودگاه و بندر ، عمدتاً از تاکسی برای تردد استفاده می کنند، افزود: ارتقاء سیمای ظاهری تاکسی ها با تصویب شورای ترافیک در پایان سال گذشته، در دستور کار قرار گرفت. طبعاً زیبایی بصری خودروهای پر تردد مانند تاکسی در بهبود کیفیت سیمای شهری و ایجاد چشم انداز جذاب برای کیشوندان و گردشگران بسیار مؤثر است.
وی در ادامه گفت: یکی از مواردی که در سیمای تاکسی ها می بایست اصلاح می شد، جانمایی مناسب کد تاکسی ها بود که در معرض دید بهتر مسافران قرار گیرد و مسافران هنگام سوار و پیاده شدن بتوانند آن را ببینند و به خاطر بسپارند.
دکتر محمدی با بیان اینکه رنگ تاکسی ها بر اساس رنگ سازمانی آژانس های فعال در جزیره انتخاب شد، عنوان کرد: سقف و ستون تاکسی ها بر اساس رنگ آرم سازمانی آژانس های مربوطه به چهار رنگ آبی ، سبز، قهوه ای و زرد تغییر کرد تا امکان شناسایی تاکسی ها برای مسافران شهری تسهیل گردد.
رئیس هیئت مدیره شرکت عمران ،آب و خدمات منطقه آزاد کیش، ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت انجام تبلیغات محیطی به وسیله تاکسی ها در سطح جزیره، اظهار داشت: با تغییر رنگ تاکسی ها، با تصویب شورای ترافیک ، به مدیران آژانس های تاکسی ها اعلام شد می توانند از فضای درب عقب تاکسی ها به عنوان جایگاهی برای تبلیغات شهری استفاده کنند.
وی افزود: انجام این کار، پس از بررسی های کارشناسی مبتنی بر ملاحظات قانونی و توانمندی شرکت های تبلیغاتی به یکی از شرکت های تبلیغاتی مستقر در جزیره سپرده شد تا خدمات تغییر رنگ خودروها را در ازای بهره برداری سه ماهه از فرصت تبلیغی تاکسی ها به انجام رساند و اجرای این طرح قبل از نوروز امسال آغاز شد و تا کنون ۱۵۰ تاکسی مورد پوشش اجرای طرح قرار گرفته اند که خوشبختانه بازخورد عمومی مناسبی داشته و با استقبال مردم مواجه شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10523
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.