• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

انتصاب سرپرست مدیریت خدمات شهری شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش

  • کد خبر : 10510
  • 06 اردیبهشت 1397 - 21:14
انتصاب سرپرست مدیریت خدمات شهری شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش

طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، مهندس رضا حاکمی به عنوان سرپرست مدیریت خدمات شهری معاونت امور شهری این شرکت ، منصوب شد.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، در مراسم معارفه سرپرست مدیریت خدمات شهری معاونت امور شهری که صبح روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت برگزار شد، دکتر محمدی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ضمن تکریم تلاش های فرامرز فرجی مدیر سابق خدمات شهری، گفت: مجموعه معاونت امور شهری سنگین ترین و مهمترین اقدامات در جهت ارائه خدمات سریع به شهروندان را بر عهده دارد و در طول شبانه روز باید مسایل و مشکلات شهری جزیره نشینان را رصد و مشکلات مربوطه را مرتفع کند.
وی با بیان اینکه معاونت امور شهری از مدیریت های خدمات شهری، آب و فاضلاب و حمل و نقل عمومی تشکیل شده است، افزود: تمام حوزه های این معاونت از نظر زیر بنایی و زیر ساختی مهم هستند اما مدیریت خدمات شهری که بطور مستقیم با امور شهروندان سر و کار دارد، از حساسیت بیشتری برخوردار است.
رئیس هیئت مدیره شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ضمن اشاره به لزوم ارتقاء خدمات رسانی در حوزه خدمات شهری، اظهار داشت: امیدواریم از این پس شاهد رشد و ارتقاء امور زیبا سازی و منظر شهری، برق و روشنایی، فضای سبز، جمع آوری پسماند و بازیافت با کمک و مساعدت همه همکاران باشیم تا خدمات رسانی به ساکنان و گردشگران بهتر از گذشته ، انجام شود.
وی همچنین از انتصاب فرامرز فرجی به عنوان سرپرست اداره پسماند و امور مناطق، خبر داد و افزود: پیگیری موضوع پسماند یکی از اصلی ترین ماموریت های معاونت امور شهری است. مهندس فرجی نیز با دارا بودن ۲۰ سال تجربه و فعالیت در امور شهری این شرکت ، از این پس سرپرستی این بخش را بر عهده خواهند داشت.
محمدی در ادامه گفت: رسیدگی به امور پیمانکاران ،خدمات شهری و اقدامات مربوط به سایت پسماند و فرایند بازیافت از جمله اقداماتی است که باید با نظارت و دقت بیشتر مدیریت شود.
همچنین مهندس کاوس حقانی معاون امور شهری نیز ضمن تقدیر از عملکرد مثبت مدیر اسبق خدمات شهری، گفت: خوشبختانه اقداماتی که در حوزه خدمات شهری انجام شده، با استقبال خوب ساکنان و گردشگران کیش، به خصوص در نوروز ۹۷ مواجه شده است.
وی در ادامه گفت: نگهداری شهر از لحاظ نظافت و زیبایی ، مهمترین وظیفه این معاونت است و طی چهار سال اخیر این بخش از کمترین میزان شکایات و یا انتقادات از سوی مردم برخوردار بوده است. این مهم باعث شده تا در تلاش باشیم میزان رضایتمندی کیشوندان را ارتقاء بخشیم. همچنانکه توانستیم با مساعدت و یاری مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، شاهد رونق و توسعه ناوگان حمل و نقل کیش طی دو ماه اخیر باشیم.
گفتنی است، رضا حاکمی که دانش آموخته رشته مهندسی بهداشت محیط است، کارشناسی ارشد رشته حقوق نیز تحصیل کرده است.
شهرداری دو شهر و نیز بخشداری در استان همدان، بخشی از تجارب و سوابق اجرایی مهندس حاکمی است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10510
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.