• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

ارائه طرح های شگفت انگیز تشویقی به مشترکان تله کیش در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات

  • کد خبر : 10441
  • 03 اردیبهشت 1397 - 12:03
ارائه طرح های شگفت انگیز تشویقی به مشترکان تله کیش در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات

مشترکان این اپراتور می توانند درنمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (KITEX) با مراجعه به غرفه تله کیش ضمن اطلاع ازاین طرح ها، نسبت به فعالسازی آنها اقدام کنند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، برای اولین بار طرح های تشویقی شگفت انگیز تله کیش راه اندازی شد. مشترکان این اپراتور می توانند درنمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (KITEX) با مراجعه به غرفه تله کیش ضمن اطلاع ازاین طرح ها، نسبت به فعالسازی آنها اقدام کنند.

** طرح مکالمه نامحدود درون شبکه ای و بیرون شبکه ای

مشترکین اپراتور تله کیش می توانند با خرید این طرح به صورت نامحدود همه جا و همه وقت مکالمه کنند و از تخفیف ۵۰ درصدی مکالمه برخوردار شوند. در این طرح تمامی مکالمات مشترکین تله کیش با سایر اپراتور های موبایل شامل همراه اول، ایرانسل، رایتل و تلفن ثابت مشمول تخفیف ۵۰ درصد می شود .

مشترکان تله کیش می توانند با ارسال عدد ۲۱ به سر شماره ۱۰۰۰ این طرح را فعال کنند.

درحال حاضرهزینه یک دقیقه مکالمه درون شبکه ای با تعرفه عادی ۵۹۹ ریال است که با فعالسازی این طرح واعمال تخفیف ۵۰ درصدی ۲۹۹ ریال ونیم محاسبه خواهد شد.

هزینه یک دقیقه مکالمه بیرون شبکه ای با تعرفه عادی ۶۲۵ ریال است که با فعالسازی این طرح واعمال تخفیف ۵۰ درصدی ۳۱۲ ریال ونیم و هزینه یک دقیقه مکالمه رومینگ با تعرفه عادی ۸۵۰ ریال است که با فعالسازی این طرح واعمال تخفیف ۵۰ درصدی ۴۲۵ ریال احتساب خواهد شد.

** ارائه تخفیف ۵۰ درصدی به مشترکانی که بدهی دارند

مشترکین تله کیش که سیم کارت آنها به دلیل بدهی غیرفعال و قطع است از ۳ تا ۶ اردیبهشت می توانند با مراجعه به غرفه اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش (تله کیش ) در نمایشگاه فناوری اطلاعات وارتباطات جزیره تنها با پرداخت ۵۰ درصد مبلغ بدهی ، سیم کارت خود را دوباره فعال کنند.

گفتنی است مشترکینی مشمول این طرح می شوند که بدهی آنها مربوط به قبل از تاریخ ۱۳۹۶/۶/۳۱ است.

میزان تعرفه.pdf

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10441
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.