• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تعرفه های خدمات نمایشگاهی و همایشی کیش در سال ۹۷ تغییر نمی کند

  • کد خبر : 10437
  • 03 اردیبهشت 1397 - 11:15
تعرفه های خدمات نمایشگاهی و همایشی کیش در سال ۹۷ تغییر نمی کند

باتاکید دکتر انصاری لاری مبنی برعدم افزایش نرخ ارائه خدمات در بخش های مختلف ، تعرفه های خدمات مرکز همایش ها ، تالار شهر و نمایشگاه های بین المللی کیش امسال تغییر نمی کند.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، براساس تاکید دکتر انصاری لاری مبنی برعدم افزایش نرخ ارائه خدمات در بخش های مختلف و با هدف رونق اقتصادی منطقه و ایجاد درآمد های پایدار برای فعالان بخشهای اقتصادی ، بازرگانی و توسعه ای و حمایت همه جانبه از مشارکت کنندگان و مجریان برگزاری نمایشگاه ها ، همایش ها و جشنواره ها، تعرفه های مربوط به بهره برداری از امکانات مرکز همایش ها ، تالارشهر وسالن نمایشگاه های بین المللی کیش در سال ۹۷ مانند پارسال و بدون هیچگونه افزایش نرخ ارائه می شود.

بر اساس این گزارش اجرای این طرح بیانگر دیدگاه مشتری مداری سازمان منطقه آزاد کیش در جهت حفظ بازارهای اقتصادی ، گردشگری و تامین انتظارات مخاطبان و پاسخگویی شایسته به درخواست های آنها است که جذب گردشگران بیشتر و افزایش رضایتمندی ساکنان را به همراه خواهد داشت .

مجموعه نمایشگاههای بین المللی ، تالار همایش های بین المللی و تالار شهر کیش با امکانات و تجهیزات پیشرفته و ارائه خدمات مطلوب و استاندارد، در جذب گردشگران بیشتر و رونق اقتصادی منطقه نقش مهمی دارند.

لازم به ذکر است شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش که از جمله شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است و ارائه خدمات در مجموعه نمایشگاههای بین المللی ، تالار همایش های بین المللی و تالار شهر کیش را برعهده دارد باهدف جلب بیشتر رضایت مشتریان و مخاطبان در تمامی حوزه های فعالیت خود، سنجش رضایتمندی آنها از خدمات دریافتی را در دستور کار قرار داده است. به همین دلیل با برنامه ریزی های اصولی و در راستای اقدامات اصلاحی در روند ارائه خدمات، سیستم مدیریت کیفیت در این شرکت ایجاد و استانداردهای بین المللی ISO10004، ISO10002، ISO9001 نیز دریافت شد .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10437
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.