• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

جلسه شورای اقامه نمار کیش برگزار شد / ۷۰۰ مسجد در جاده ها و فواصل بین شهری وجود دارد

  • کد خبر : 1041
  • 19 مهر 1395 - 12:03
جلسه شورای اقامه نمار کیش برگزار شد /  ۷۰۰ مسجد در جاده ها و فواصل بین شهری وجود دارد

با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، جلسه شورای اقامه نمار کیش برگزار شد. به گزارش کیشوند نیوز، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در این جلسه، از اقامه نماز، سیر کردن فقرا، امر به معروف و جلوگیری از فساد به عنوان اقدامات مردان خوب که در جایگاه مسئولیت قرار می گیرند یاد […]

با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، جلسه شورای اقامه نمار کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در این جلسه، از اقامه نماز، سیر کردن فقرا، امر به معروف و جلوگیری از فساد به عنوان اقدامات مردان خوب که در جایگاه مسئولیت قرار می گیرند یاد کرد که در آیات قرآن به آن اشاره شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۷۰۰ مسجد در جاده ها و فواصل بین شهری ساخته شده و در کتب آموزشی و فعالیت های هنری نیز به اهمیت اقامه نماز به خوبی پرداخته شده است.

رییس ستاد اقامه نماز کشور تاکید کرد: ساخت مساجد همواره باید در اولویت قرار گیرد و در کنار آن با انتشار و توزیع کتب آموزش نماز بین جوانان و خانواده ها، برگزاری مسابقات نماز و اقامه نماز جماعت در ادارات و مدارس فرهنگ نماز خوانی را ترویج کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی افزود: نسل جوان و فرزندان در آموزش فرهنگ نماز خوانی در اولویت قرار دارند و با بهره گیری از درس های امام حسین (ع) در روز عاشورا که در صحنه نبرد به اقامه نماز پرداختند باید نسل جدید جامعه را با اهمیت نماز خوانی آشنا کرد.

در این مراسم دکتر مونسان ضمن عرض تسلیت ایام محرم با اشاره به اقدامات گسترده انجام شده در حوزه های زیر ساختی گفت: در بخش فرهنگی فعالیت های زیادی انجام شد که تبلور آن ساخت مصلای بزرگ کیش به عنوان یک مجتمع بزرگ برای گرد همایی ساکنان و گردشگران کیش در مناسبت های فرهنگی مذهبی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: در حال حاضر جا نمایی مساجد در طرح جامع جزیره کیش مشخص و به امام جمعه کیش ارائه شده است تا در طول توسعه کیش در سالهای آتی نسبت به ساخت این مساجد اقدام شود.

این جلسه با حضور رییس ستاد اقامه نماز کشور، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1041
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.