• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

دو انتصاب در سازمان منطقه آزاد کیش

  • کد خبر : 17628
  • 03 دی 1398 - 1:38
دو انتصاب در سازمان منطقه آزاد کیش

مدیر امور فرهنگی و آموزشی و سرپرست جدید مدیریت بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شدند.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکمی از سوی غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، رضا اردلان به سمت مدیر امور فرهنگی و آموزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان منصوب شد.

در حکم مظفری خطاب به رضا اردلان آمده است: امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال رونق و تولید نامگذاری شد، با عنایت به خداوند متعال پیوسته قرین توفیق باشید.

گفتنی است در حکم یاد شده، از سعید یکه دهقان مدیر سابق امور فرهنگی و آموزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش بواسطه خدمات وی در طول دوره مسئولیت قدردانی شده است.

همچنین غلامحسین مظفری مدیرعامل این سازمان طی حکمی، افشین علاء را به سمت سرپرست جدید مدیریت بازاریابی و تبلیغات گردشگری معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

در حکم صادر شده از مظفری آمده است: امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال “رونق تولید” نامگذاری شده است؛ با عنایت خداوند متعال پیوسته قرین توفیق باشید.

گفتنی است در حکم یاد شده، از رضا اردلان مدیر سابق بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، بواسطه خدمات وی در طول دوره مسئولیت قدردانی شده است

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17628
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.