• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

اشتباه عجیب آقای مدیرعامل که محب خدایی از آن پرده برداشت!

  • کد خبر : 10337
  • 26 فروردین 1397 - 8:33
اشتباه عجیب آقای مدیرعامل که محب خدایی از آن پرده برداشت!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حالی از آمار ۱۱ میلیونی گردشگر خارجی به ترکیه و امارات نام می برد که به گفته محب خدایی تعداد کل گردشگران خروجی از ایران در سال گذشته ۹ میلیون نفر بوده که نیمی از آنها زائر کشورهای زیارتی بوده اند.

به گزارش کیشوند نیوز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اخیراً مدعی شده که ۱۱ میلیون ایرانی در سال ۹۶ با قصد خرید و تفریح راهی ترکیه و امارات شدند که این آمار با آمارهای ارائه شده از سوی معاون گردشگری کشور، تفاوت فاحش دارد.

انصاری لاری این آمار را بهانه‌ای برای بازنگری در مواجهه با گردشگران مناطق آزاد عنوان می‌کند و خواهان ایجاد تساهل و تسامح در حوزه فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

این در حالی است که محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، در تازه ترین آمار تعداد کل گردشگران خروجی کشور در سال ۹۶ را حدود ۹ میلیون نفر اعلام می‌کند که نیمی از آنها(حدود ۴/۵ میلیون نفر) به کشورهای زیارتی سفر کرده‌اند.

با توجه به اینکه نیمی از گردشگران زائر کشورهای زیارتی بوده‌اند و با فرض اینکه تمامی نیمی دیگر از این آمار به کشورهای ترکیه و امارات رفته‌اند، به این نتیجه می‌رسیم که آمار ارائه شده از سوی انصاری لاری حداقل حدود ۷ میلیون نفر با حقیقت فاصله دارد.

معلوم نیست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش چرا این آمار را منتشر کرده و یا صرفاً یک اشتباه بوده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10337
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. آخ آخ آخ… چه اکردنی؟؟

  2. مدیر عامل محترمی که دم از گردشگری حرف میزنی خبری از بلیطهااا ورودی و خروجی داری خبر از کرایه نجومی تاکسیهااا رستورانهااا و هتلهااا از چی داری حرف میزنی
    میگن سرمایه گذاری
    از قیمت خودروی که طرح دادی یا دو دستگی در کمرگ و سازمان
    کدومشو ادم دلش خوش باشه